Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@19:51:06 GMT

۱۳۰ زندانی غیر عمد آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۱۵۸

۱۳۰ زندانی غیر عمد آزاد شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سه نفر از این زندانیان غیرعمد به جرم قتل غیرعمد از قبیل تصادفات، ۸۴ نفر بدهکار مالی، ۲۶ نفر مهریه و ۱۷ نفر نیز به دلیل پرداخت نکردن نفقه در ندامتگاه‌های استان مرکزی در بند بودند. مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال بود که ۱۰۰ میلیارد ریال آن از سوی شاکیان بخشیده شد و هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از سوی خود محکومین پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حدود ۳۲۰ میلیارد ریال از مجموع بدهی این زندانیان غیرعمد به‌صورت پذیرش اعسار و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت شد. ۱۲ میلیارد ریال از محکومیت زندانیان غیرعمد استان مرکزی نیز از سوی ستاد دیه استان مرکزی و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی ستاد دیه کشور پرداخت شد.

کد خبر 552518 برچسب‌ها استان مرکزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی میلیارد ریال استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

 

هرمزگان-جام جم انلاین-با سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند.

 

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با آزادی زندانیان پاکستانی، برخی از اتباع ایرانی زندانی در پاکستان نیز آزاد می‌شوند و این فرایند بین دو کشور تا تعیین تکلیف همه افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه دارد.

 

کاظم غریب‌آبادی افزود: این اتباع به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان بسر می‌بردند و با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

 

وی گفت: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد می‌شوند.

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند