Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@13:40:19 GMT

شبیخون منصوریان به اردوی استقلال درقطر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۱۹۹

علی دشتی که فصل گذشته از سایپا به استقلال پیوست و فصل پرحاشیه‌ای را در اردوگاه آبی سپری کرد، قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و به احتمال زیاد شاگرد علیرضا منصوریان در تراکتور خواهد شد. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از تابناک، هافبک تیم استقلال چند روز پیش و در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اردوی این تیم در قطر را ترک کرد و به تهران بازگشت‌ تا باز خبرساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیکن یاغی و فراری استقلال در آغوش منصوریان

با این‌که بازگشت دشتی از قطر در‌حالی که استقلال به مرحله بعدی صعود کرده و به او نیاز داشت، انتقادهای زیادی را به دنبال داشت اما وینگر استقلال با اشاره به این‌که این اقدام هماهنگ شده و با مجوز مجید نامجومطلق صورت گرفته، در خصوص بازگشت خود گفت: «از ابتدا هم قرار نبود راهی قطر شوم چون می‌خواستم با باشگاه قطع همکاری کنم اما مجید نامجومطلق از من خواست‌ استقلال را همراهی کنم. همان زمان تصمیم گرفتیم که بعد از پایان بازی‌های مرحله گروهی، به تهران برگردم و قراردادم را فسخ کنم تا برای فصل آینده، به تیم دیگری بروم.» دشتی هافبک بوشهری آبی‌ها که همراه قایدی و دانشگر مثلث بوشهری‌های استقلال را تشکیل داده بودند، با وجود درخشش در سایپا نتوانست در جمع آبی‌ها موفق شود.

او در چند مقطع با اقداماتش خبرساز شد، بخصوص در مقطعی که آندره‌آ استراماچونی هدایت استقلال را بر‌عهده داشت. مرد ایتالیایی به‌خاطر اعتراض دشتی به مشکلات مالی و ترک تمرین، او را کنار و در اختیار کمیته انضباطی گذاشت و پس از چند هفته دشتی بخشیده شد و به تیم برگشت. با این‌حال هیچ‌وقت در پازل تاکتیکی استراماچونی و بعدها در تفکرات فرهاد مجیدی جایی نداشت و به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود و همیشه از او به عنوان اولین جدا شده آبی‌ها در پایان لیگ نوزدهم یاد می‌شد.

اما این بازیکن با وجود اعلام جدایی‌اش استقلال را در قطر همراهی کرد و حالا که برگشته در‌حال مذاکره با تراکتور است. گویا منصوریان نظر مساعدی روی این وینگر جوان دارد و پس از آن‌که تراکتور پیشنهاد انتقال سید‌حسین حسینی در ازای بسته شدن پرونده رشید مظاهری را داده، ظاهرا دشتی دومین صید منصوریان و تراکتوری‌ها از اردوگاه آبی خواهد بود.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

طرفداری | کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روزها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس