Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:15:19 GMT

درخشش ریبری به یاد روزهای اوج در مونیخ

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۳۲۵

درخشش ریبری به یاد روزهای اوج در مونیخ

پاس گل تماشایی فرانک ریبری با پیراهن فیورنتینا در بازی دیشب این تیم مقابل اینترمیلان نشان داد ستاره کهنه‌کار فرانسوی با وجود سن بالا همچنان درخشان است.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار پر افت و خیز فیورنتینا و اینترمیلان که در نهایت با پیروزی 4-3 اینتر به پایان رسید فرانک ریبری با یک پاس تماشایی که توسط فدریکو کیه‌زا به گل سوم فیورنتینا تبدیل شد همه نگاه ها را به خود جلب کرد تا نشان دهد با وجود سن بالا همچنان یک فوتبالیست درخشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با شروع بازی دو تیم در سن سیرو، فیورنتینا در همان اوایل بازی حریفش را شوکه کرد و پیش افتاد. نیمه اول با گل دیرهنگام لائوتارو مارتینز 1-1 به پایان رسید. در شروع نیمه دوم اینتر ابتدا پیش افتاد ولی فیورنتینا پنج دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. پاس این گل فیورنتینا توسط فرانک ریبری داده شد.

 

اما در دقیقه 63 بازی نوبت به ستاره کهنه کار فرانسوی بود که هم دومین پاس گل را به نام خود ثبت کند هم یکی از زیباترین پاس‌های گل این فصل را به نمایش بگذارد. پاسی که توسط ریبری به کیه‌زا داده شد و دفاع اینترمیلان را کلاً به هم ریخت.

 

 

وینگر فرانسوی 37ساله که در سال 2019 از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوسته با یک پاس تماشایی دفاع اینترمیلان را کاملاً به هم ریخت و پاس گلی به فدریکو کیه‌زا داد تا فیورنتینا 3-2 از حریفش پیش بیفتد. ریبری منتظر ماند تا بهترین زمان مناسب فرا برسد و سپس با دیدن کیه‌زا که پیش تاخته بود پاسی به او بدهد که دفاع اینترمیلان کاملاً از صحنه حذف شود.

 

 

آمار درخشان فرانک ریبری در این بازی

92درصد دقت پاس‌های

52 ضربه به توپ

5 دریبل / عبور از حریف (بهترین آمار بازی)

5 خلق موقعیت گلزنی (بهترین آمار بازی)

4 خطا گرفتن از حریف (بهترین آمار بازی)

2 پاس گل

 

 

 

 

تیم ملی فرانسه ریبری فیورنتینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه ریبری فیورنتینا فرانک ریبری کیه زا پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است