Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر درباره پیشرفت‌های موشکی، پهپادی و راداری صحبت می‌کنیم اینها در مرز دانش و فناوری حرکت می‌کنند و ما جز پنج کشور اول در این حوزه‌ها هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار امیر‌علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در آیین افتتاحیه نمایشگاه دائمی توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه اظهار کرد: پارک ملی هوافضا و نمایشگاه اقتدار بعد از سال‌ها تلاش و مجاهدت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دلایل تأسیس این نمایشگاه، گفت: مجموعه هوافضا و پیشرفت‌های آن در شرایط بسیار ممتازی در سطح جهان قرار دارد و اگر درباره پیشرفت‌های موشکی، پهپادی و راداری صحبت می‌کنیم، اینها در مرز دانش و فناوری حرکت می‌کنند و ما جز پنج کشور اول در این حوزه‌ها هستیم.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه دستاوردهای به دست آمده در حوزه دفاعی را نتیجه تجارب دفاع مقدس دانست و گفت: ما از امام آموختیم که باید روی پای خود بایستیم، البته در این مسیر دشواری‌های بسیاری داشتیم و در زمان فروپاشی شوروی موشک‌های میلیون دلاری و سکوهای پرتاب به راحتی به ما داده می‌شد اما مقام معظم رهبری مخالفت کردند، اگر آن روز آن خریدها انجام می‌شد امروز به این پیشرفت‌ها نمی‌رسیدیم و این پیشرفت‌ها نتیجه بینش مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: جوانان ما مطالبات بسیاری برای آشنایی با این دستاوردها داشتند و تنها رژه ۳۱ شهریور پاسخگو نبود، به همین در این نمایشگاه می‌خواهیم در کنار ارائه تاریخ پیشرفت کشور در این حوزه، می‌خواهیم خود باوری را به جوانان انتقال دهیم، از سوی دیگر می‌خواهیم روش رسیدن به این فناوری و شاه کلید این توانمندی را به دیگران منتقل کنیم. البته در کشور مشکلاتی داریم که با خود باوری می‌توانیم آنها را حل کنیم.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوافضای سپاه سردار حاجی زاده پیشرفت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899968

دیگر خبرها

  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان