Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تأکید کرد: تمام کانون‌های دانشجویی دانشگاه موظف به رعایت دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی و ارائه گزارش فعالیت‌ها برای ادامه کار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری، سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی(ره) شهرری با حضور دبیران کانون‌های دانشجویی فعال این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شهابی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این نشست با یادآوری ابلاغ آیین‌نامه جدید اجرایی کانون‌های فرهنگی دانشجویی به تشریح موارد موجود در این آیین‌نامه پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه تمام کانون‌های دانشگاه موظف به رعایت دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی برای ادامه فعالیت‌ هستند، گفت: همه کانون‌ها موظف هستند مطابق آیین‌نامه‌های ابلاغی به‌صورت ماهانه برای گزارش و ارسال فعالیت‌های کانون خود به حوزه امور فرهنگی و اجتماعی اقدام کنند و در صورت گزارش ندادن به‌موقع فعالیت کانون‌ها با اخطار و تذکر کتبی و پس از سه ماه تعلیق از تمام فعالیت‌ها مواجه خواهند شد.

فعالیت کانون‌ها هدفمند است

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی واحد یادگار امام خیمنی(ره) شهرری با توجه به رویکرد جدید تقویت کانون‌های دانشجویی گفت: به‌دنبال این هستیم تا با کمک و همکاری دانشجویان دغدغه‌مند این واحد دانشگاهی، فعالیت و اقدامات کانون‌ها را هدفمند، تحول‌گرا و اثرگذار کنیم.

شهابی اهمیت فعالیت کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها را یادآور شد و گفت: سال‌های گذشته و با مساعدت و نگاه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگارامام(ره) شهری به حوزۀ فرهنگ، شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذار کانون‌های دانشجویی بوده‌ایم.

این مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری افزود: تلاش داریم با همراهی اعضای فعال کانون‌های موجود به رشد و بالندگی کیفی آنها بیفزاییم و کانون‌های دانشجویی این واحد دانشگاهی را پرچمدار شایسته‌ای برای دانشگاه آزاد اسلامی حتی با نگاه فراملی کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت تعمیق فرهنگ شهادت و ایثار بین جوانان و دانشجویان اضافه کرد: واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با افتخار در پناه شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس بوده و امروز بر همگی ما لازم است برای ترویج فرهنگ شهادت و تأسی جستن از مکتب حاج قاسم سلیمانی، این شهید را در اخلاق و اعمال  الگو قرار داده و تحول شگرفی در حال و آیندۀ کشورمان در همۀ ابعاد داشته باشیم.

فعالیت‌های دانشجویی را تمرینی برای فعالیت‌های اجتماعی آینده

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی واحد یادگار امام خیمنی(ره) شهرری فعالیت‌های دانشجویی را تمرینی برای فعالیت‌های اجتماعی آینده دانست و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه مقدمه‌ای برای فعالیت‌های اجتماعی، توسعه فردی و حتی کسب و کار دانشجویان در آینده است و دانشجویان می‌توانند با استفاده از تجارب فردی و تیمی به‌دست آمده در کانون‌های دانشجویی در آینده در جایگاه‌های مختلف مدیریتی و اثرگذار کشور قرار گیرند.

شهابی با یادآوری فعالیت دوران دانشجویی خود در شورای صنفی، کانون‌ها و انجمن‌های علمی افزود: همه باید تلاش کنیم تا از فرصت حضور در کانون‌ها به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنیم و با تبادل نظر و هم‌اندیشی و تمرین کار تیمی و گروهی وسعت دید خود را افزایش داده و برای قبول مسئولیت‌های مهم‌تر در آینده کشور آماده شویم.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کانون های دانشجویی فعالیت های اجتماعی فعالیت های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی ره شهرری علی شهابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام مدیر امور فرهنگی و اجتماعی واحد یادگار امام خمینی ره کانون های دانشجویی فعالیت ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)

در دیدار مردمی معاون قوه قضاییه و مسئولان قضایی و شهری شهرری، بیش از ۱۰۰ نفر مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اصغر جهانگیر؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با حضور در شبستان امام خمینی حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن شرکت در برنامه ملاقات مردمی، به درخواست‌های قضایی و حقوقی مراجعان پاسخ داد.

راهنمایی و ارشاد مراجعه‌کنندگان، صدور دستوراتی برای رفع مشکلات قضایی، ارتباط با مسئولان مرتبط در پرونده‌های قضایی، هماهنگی با مسئولان شهر برای رفع مشکلات بیان شده، از جمله اقدامات اصغر جهانگیر در این ملاقات مردمی بود.

در میز خدمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) علاوه بر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاون فرماندار شهرری، دادستان شهرری، رییس دادگستری شهرری، رئیس بهزیستی شهرری، شهردار شهرری و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرری بدون واسطه شنوای درخواست‌ها و صحبت‌های مراجعه‌کنندگان بودند و دستورات لازم برای بررسی پرونده‌های آنها را صادر کردند.

بیش از 100 از مردم شهرری در این برنامه مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: امروز عمدتاً مردم به دلیل اینکه اطلاعات حقوقی بسیار پایینی دارند در هر معامله‌ای که وارد می‌شوند متضرر می‌شوند چون اطلاعات کافی را ندارند. افراد زیادی با توجه به عدم اطلاعات حقوقی و عدم توانایی اخذ وکیل وارد عرصه‌هایی می‌شوند و به نوعی کلاه سرشان رفته و نمی‌توانند حق و حقوق خود را اخذ کنند و متضرر می‌شوند. عمده کسانی که امروز ملاقات کردم کسانی بودند که در سرمایه‌گذاری‌ها از آن‌ها کلاهبرداری شده است.

جهانگیر گفت: این مژده را بدهم که استانداردسازی یک سری از قراردادها را انجام داده‌ایم و در حال انجام سایر قراردادها هستیم و امیدوارم امسال بتوانیم قراردادهای پرتکرار را ابلاغ کنیم مخصوصاً در حوزه مسکن را تمام کنیم تا ماه‌های آینده به تمام بنگاه‌های املاک و دفاتر مردم بی‌جهت گرفتار کلاهبرداری‌های این چنین نشوند.

جهانگیر ادامه داد: برای اینکه این دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی خارج شود و افراد بتوانند همه حقوق خود را پیگیری کنند تلاش می‌کنیم تا اگر جایی می‌رویم مجموعه‌های اجرایی مثل شهرداری و بخش‌های دیگر هم حضور داشته باشند تا موضوعات همین جا قابل پیگیری باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند