Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:06:36 GMT

تدوام اهداف دفاع مقدس با پیشرفت و آبادانی کشور

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۶۴۵

تدوام اهداف دفاع مقدس با پیشرفت و آبادانی کشور

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: هدف رزمندگان و شهدا در هشت سال آن دوران توسعه، آبادانی و سربلندی و سرافرازی ملت ایران بود و گام‌هایی که امروز برای عمران و آبادی برداشته می‌شود در راستای تحقق همان اهداف است.

عنایت‌الله رحیمی یکشنبه ۶ مهرماه در آیین بهره برداری از فار دوم ایستگاه امام حسین(ع) در خط یک مترو شیراز با بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در شرایط فعلی و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌ آینده تاکید کرد و افزود: عرصه تلاش و فعالیت با جهاد دینی مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امروز یک میلی متر کار کردن از نظر ریالی و وضعیت اقتصادی در یک پروژه مساوی با چند کیلومتر کار کردن در یک پروژه در گذشته است. اما در عین حال امروز هم باید با همین منابع محدود، نهایت بهره برداری را داشت.

استاندار فارس همچنین ضمن قدردانی از شهرداری شیراز در بهره برداری از فاز دوم ایستگاه امام حسین(ع)، عنوان کرد: فعالیت‌ دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف همچون یک دو امدادی است که عده‌ای کار را شروع کرده و گروه دیگری کار را ادامه می‌دهند و به سرانجام می‌رسانند.

رحیمی ادامه داد: امروز نیز قسمت عمده‌ای از اجرا و همچنین بهره برداری این پروژه توسط شهرداری شیراز انجام شده است.

او همچنین با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به ویژه با تشدید تحریم‌ها، مجموعه دستگاه‌های مختلف تلاش خوبی داشتند، گفت: هر چند فشارهای زیادی به مردم وارد شده اما باید شفاف به آنها گفته شود که ایراد کار کجاست.اینکه نمی‌توانیم ۵۰ درصد درآمد کشور را بدست بیاوریم حقیقتی است که روی سفره مردم تاثیر می‌گذارد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور می‌گوید آدرس غلط ندهید به همین دلیل است و باید واقعیات را به مردم بگوییم و اینکه قسمتی از نظام را ناکارامد جلوه دهیم، کار درستی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دفاع مقدس شهرداری شیراز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند