Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:25:09 GMT

لزوم تعامل نهادها و دوری از عملکرد جزیره‌ای

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۶۹۲

لزوم تعامل نهادها و دوری از عملکرد جزیره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان،  آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن تاکید بر لزوم پیاده‌سازی حرف‌ها و ایده‌ها در عمل، اظهار داشت: باید از یک نقطه به دنبال آغاز کار باشیم و این که پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، تازه به دنبال شناخت ظرفیت‌ها هستیم خیلی دیر است و زمان زیادی را از دست داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا حداکثر بهره‌وری  و خروجی مناسب از سفرهای استانی حاصل شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان‌وبلوچستان با طرح این سوال که آیا موفق به انجام کار شایسته و بهره وری مناسب شده‌ایم یا خیر تصریح کرد: نیاز به ارزیابی عملکرد خود داریم و برای اینکار باید ببینیم بین حضور و عدم حضور ما چه تفاوتی است و چه تاثیری در سطح جامعه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: انجام چند کار مهم و محوری به صورت نتیجه‌بخش و صحیح بسیار بهتر از ورود به کارهای مختلف و پیشبرد اندک آنها با بهره‌وری پایین است.
امام جمعه زاهدان با تاکید بر لزوم تجمیع امور در حوزه تبلیغات اسلامی، استفاده از تجربه گذشتگان و کارهایی که در قبل صورت گرفته را مفید و کارآمد دانست و اظهار داشت: سازمان‌ها و نهاد های مختلف نباید به دنبال عملکرد جزیره‌ای باشند و نیاز است تا با تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود به دنبال بهبود عملکرد باشند.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مشترک مارس مبنای تعامل ایران و آژانس است/ آغاز تهیه پیش‌نویس برای تعاملات آینده

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در اسفند سال گذشته بیانیه مشترکی را منتشر کردیم و اگر چه بدخواهان ایران همواره از تعاملات ایران با آژانس ناخرسند هستند و تلاش می‌کنند با سیاه نمایی و ادبیات مخرب این اقدامات و تصمیمات را کم ارزش جلوه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست مشترک خبری رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی کشورمان صبح امروز_سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت_ در حاشیه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان آغاز شد.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در این نشست خبری اظهارداشت: از حضور آقای گروسی در نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای تشکر می‌کنم گفت‌وگوهای سازنده و رو به جلویی را داشتیم.

وی گفت: در اسفند سال گذشته بیانیه مشترکی را منتشر کردیم و اگر چه بدخواهان ایران همواره از تعاملات ایران با آژانس ناخرسند هستند و تلاش می‌کنند با سیاه نمایی و ادبیات مخرب این اقدامات و تصمیمات را کم ارزش جلوه دهند، ولی آقای گروسی و بنده اعتقاد داریم که بیانیه مشترک مبنای خوبی بین ما است.

اسلامی تصریح کرد: ما در این سفر و گفت‌وگوهایی که داشتیم این خط مبنا را به عنوان نقشه راه خود مورد تاکید قرار دادیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: ما در این مذاکرات پیشرفت بیانیه مارس را به عنوان خط مبنا مثبت ارزیابی کردیم و این ملاحظه را هم داشتیم که به دلیل برخی موضوعات حرکات و روند تعاملات دو طرف کُند شده است ولی امروز با مروری که بر بیانیه مشترک داشتیم این امیدواری ایجاد شد که این خط مبنا را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: بخس اول صحبت‌های ما موارد گذشته‌ای که در قالب برجام تحت عنوان پی ام دی بسته شده بود و آغشته با موضوعات سیاسی و پیرامونی هست و همواره با الزامات خودش مورد پیگیری قرار می‌گیرد و نباید به دیگر بخش‌ها تسری پیدا کند. در بخش اول موضوع مهم بحث دو مکان باقیمانده است و خوشبختانه این دو مکان بسته شده و ناترازی مواد نیز بسته شده است و دو مکان از چهار مکان باقیمانده است.

اسلامی عنوان کرد: بخش دوم مرتبط با وضعیت موجود است که در چارچوب پادمان و آن پی تی و ملاحظاتی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دارد، برای کاستی‌ها و انتظاراتی که وجود دارد اقداماتی متقابل و هماهنگ را انجام بدهیم.

معاون رئیس جمهور کشورمان گفت: بخش سوم گام‌های آینده و انتظارات متقابل و نقشی که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دارد است که می‌تواند برای برداشتن موانعی که عمدتاً سیاسی است تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: توافق کردیم برای تهیه پیش نویس این سه بخش معاونین دو طرف بر روی زمانبدی‌ها و آیتم‌های این سه بخش گفت‌وگو داشته باشند؛ این آغاز یک فرایند است.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 751423

دیگر خبرها

  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • توافق مشترک مارس مبنای تعامل ایران و آژانس است/ آغاز تهیه پیش‌نویس برای تعاملات آینده
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است