Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:21:16 GMT

ساخت 6 ایستگاه جدید آتش‌نشانی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۸۸۳

ساخت 6 ایستگاه جدید آتش‌نشانی در پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در نطق پیش از دستور خود با اشاره به روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: مساله ایمنی از جهات زیادی با بهداشت و سلامت شباهت دارد و تجربه حوادثی مانند حادثه درمانگاه کینیک سینامهر و یا انفجار بندر بیروت نشان می‌دهد کوچک‌ترین تخطی از اصول فنی و اجرایی ایمنی می‌تواند فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از شهردار تهران برای بار چندم درخواست دارم که احکام پیش‌بینی شده در برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در حوزه ایمنی و افزایش تاب‌آوری شهری به ویژه ماده 89 برنامه که بر بازنگری در ساختار HSE شهرداری تهران تأکید دارد را در اولویت قرار دهد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: توجه به این موضوع در افزایش ایمنی پایتخت بسیار حائز اهمیت است. همچنین دو مبحث ایمنی و آتش‌نشانی در حال حاضر از اصلی‌ترین اولویت‌های کمیسیون سلامت،  محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران است و هدف از این موضوعات، کاهش حوادث آتش‌سوزی و پیشگیری از وقوع حوادث محتمل برای شهروندان در اماکن مختلف است. 

نوری ادامه داد:‌ 11 ایستگاه آتش‌نشانی از سال 95 تاکنون به بهره‌برداری رسیده و 6 ایستگاه جدید در مرحله ساخت است که تا پایان این دوره به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین به منظور پوشش هر چه بهتر شبکه خدمت‌رسانی، طی سه سال اخیر 1500 دستگاه شیر هیدرانت آتش‌نشانی در سطح شهر تهران توسعه پیدا کرده و در سال جاری نیز 2 هزار دستگاه از این شیرها در تهران نصب خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران ایمنی پایتخت شهر تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن روحانی، رئیس دولت دوازدهم در بخشی از دیدار جمعی با وزرا و معاونان سابق خود گفت: امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد.

طبق آنچه سایت روحانی منتشر کرده، وی در این جلسه افزود: اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند.

روحانی در این اظهارات اشاره به دعواها بر سر ساخت مسجد در پارک قیطریه داشته است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902623

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور