Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:10:06 GMT

سکوت الکاف مقابل اعتراض تند چشمی (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۸۹۴

یکی از بازیکنان معترض به تصمیمات جنجالی داور، روزبه چشمی مدافع میانی استقلال بود که بارها علیه سوت‌های الکاف اعتراض خود را به داور بیان کرد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از پای ثابت‌های اعتراض به داور در دیدارهای استقلال بدون تردید روزبه چشمی مدافع باتجربه این تیم است؛ وی شب گذشته در غیاب وریا غفوری، مسئولیت سنگین‌تری را هم برعهده داشت و باید در مقابل جنجال‌های پیش آمده همبازیان خود را مدیریت می‌کرد تا از عواقبی چون اخراج پیش‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که استقلال دو فصل قبل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل السد، با اخراج روزبه چشمی کامبک‌اش مقابل السد نیمه تمام ماند و شاگردان شفر در حسرت صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا ماندند. هر چند که دیشب بازوبند کاپیتانی به بازوی حسین حسینی بود اما چشمی نیز در قامت رهبر خط دفاعی استقلال بارها از بازیکنان خواست به داور اعتراض نکنند و خود نیز به نمایندگی از آن‌ها اعتراضات شدیدی را علیه داور عمانی مطرح می‌کرد.

 

مدافع بلندقامت و باتجربه استقلال حتی پس از دمیده شدن سوت پایان و حذف استقلال از آسیا هم به اعتراضات خود پایان نداد و به سوی احمد الکاف داور عمانی مسابقه رفت و از وی بابت داوری ضعیف‌اش انتقاد کرد و به وی گوشزد کرد که چه اشتباهاتی را علیه استقلال در مصاف با پاختاکور انجام داده است؛ البته که الکاف به مانند رفتارش با سرمربی آبی‌ها، واکنشی هم به صحبت‌های چشمی نداشت و در سکوت از کنار مدافع آبی‌ها گذر کرد تا این‌چنین بدون پاسخ به عملکرد ضعیف خود میدان مسابقه را ترک کند.

 

استقلال تهران احمد الکاف روزبه چشمی ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد الکاف روزبه چشمی ای اف سی روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!