Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه نشان داد که ما هرگز به دست دشمن نگاه نمی کنیم و از آن چیزی تمنا نمی‌کنیم چرا که استقلال و شکوه کشورمان برای ما مهم است.
به گزارش محمد باقر قالیباف خرداد ، روز یکشنبه در آیین گشایش نمایشگاه دائمی توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه گفت: هفته دفاع مقدس ایام الله است، در فرهنگ قرآن ایام الله هم روزهایی دارد که در حقیقت نعمت خدا بر مردم نازل می‌شود روزهایی هم هست که در حقیقت بلا بر مردم نازل می‌شود هر دو برای دست گرفتن و یادآوری است، بدر، حنین ، خیبر و جنگ احزاب و عبور از رود نیل همه این‌ها ایام الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع مقدس برای ما ایام الله است راه شیطان این است که این ایام الله را از ذهن من و شما پاک کند.
وی با تبریک برگزاری نمایشگاه هوافضا  اظهار داشت: من واقعا به همسنگرانم در هوافضا تبریک می‌گویم. جوانان امروز آن دوران را در یک منظر در حوزه هوافضا به تصویر کشیدند که این مکان بدون شک مکان مقدسی است چون تاریخ یک ملت را در حوزه دفاع و مجاهدت با مبانی مجاهدت‌های الهی به نمایش می‌گذارد.
قالیباف ادامه داد: این نمایشگاه نشان می‌دهد که فرهنگ دفاع مقدس و سنت های الهی به من حیث و یحتسب ایمان دارد. وقتی میگوییم خودباوری، معنی آن این است که باور و ایمان به سنت‌های الهی داریم تلاش و مجاهدت می‌کنیم ولی هرگز نگاه به دست دشمن نداریم از آن چیزی تمنا نمی‌کنیم، در مقابل ظلم می ایستیم چرا که استقلال و شکوه کشورمان برای ما مهم است.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: هفته دفاع مقدس هفته یادآوری نعمت‌های خدا و تحول بزرگ و عظیم در پیش روی ماست. این نمایشگاه در حقیقت راهبرد و استراتژی تحلیل روند "ما می‌توانیم" است. این همان استراتژی اتکا به توان ملی و ایمان به سنت‌های الهی و مردم است، این نمایشگاه تبلور عینی جوان گرایی است.
قالیباف ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس در تهیه خمپاره ۱۲۰ هم دچار مشکل بودیم، من یادم نمی‌رود می‌خواستند یک موشک را تست کنند که نا موفق بود و راکت ۲۰۰ متر جلوتر افتاد. اما امروز نشان داده شد که موشک‌های ما در کمتر از ۵ سال فضا را هم می شکافد. 
وی افزود: همه این پروژه‌ها راه‌های میانبر دارد اما جوانان می‌خواهد که جسورانه تصمیم بگیرند و این راههای میان بر را بروند؛ استراتژی ما باید خلاقانه باشد و این نمایشگاه نمونه این است، تبعیت از فرمان رهبری نشان می‌دهد موفقیت ما زمانی است که رابطه بین امام و امت را محکم بر قرار کنیم.
قالیباف گفت: این نمایشگاه نشان داد ما قوی هستیم اما افسوس می‌خوریم که در اقتصاد ضعیف هستیم و بر ما فشار آورد. دلیلش این است که در این حوزه مبتنی بر سنت‌های الهی حرکت نمی‌کنیم و به جوانان میدان نمی‌دهیم. جنگ تمام شده اما جهاد همچنان ادامه دارد. اگر در این عرصه هم درس بگیریم تردید ندارم که اگر با این فرهنگ یک برنامه پنج ساله را پیش ببریم همه کارخانه‌ها و صنعت راه می‌افتد.  
وی گفت: هرگز با حاشیه سازی‌ها نا امید نمی ‌شویم و با اقدامات کسانی که می‌خواهند ناکار آمدی خود را به ما منتقل کنند خسته نمی‌شویم ما می دانیم مردم کار می خواهند و ما می‌دانیم آینده روشن است.  برچسب ها: محمد باقر قالیباف ، هوافضا

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف هوافضا سنت های الهی ایام الله دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد