Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب زاده گفت: یک دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی ، روسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز ، کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش ، مدیران مراکز دارالقرآن، اعضای قرارگاه و رابطین پایگاه های مجازی پیش بینی شده است  که به زودی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره از نیمه مهرماه تا آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود که محتوای در نظر گرفته شده برای این دوره در سه سطح مقدماتی، میانی و تکمیلی تنظیم شده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:  محتوای مرحله مقدماتی در قالب حدود ۲۵ جلسه کلیپ تصویری شامل سرفصل ها و مباحث کاربردی از نیمه مهرماه و به مرور در کانال کارشناسان قرآن، عترت و نماز و همچنین مدیران مراکز دارالقرآن الکریم در شبکه شاد بارگذاری می شود.

مسیب زاده  خاطرنشان کرد: مخاطبان می توانند سوالات تکمیلی خودشان را در ساعت مشخصی از شبانه روز به صورت آنلاین از استادان دوره بپرسند و در نهایت تکلیف عملی هر جلسه را به آدرس اعلامی ارسال کنند.

وی افزود: برای افراد، بر حسب کیفیت تکالیف عملی و نمره آزمون پایانی گواهینامه پایانی صادر و مجوز حضور در مرحله تکمیلی و پیشرفته فراهم می شود. 

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: نظر به ضرورت ارتقای سطح دانش فنی، حضور همکاران محترم در دوره ضروری و مورد تاکید است و این دوره آموزشی با همکاری اداره کل قرآن، عترت و نماز و اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی طراحی و تدوین شده است.

برچسب‌ها مدارس سواد رسانه ای وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سواد رسانه ای وزارت آموزش و پرورش مدارس سواد رسانه ای وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور آموزش و پرورش عترت و نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد

جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی داد و گفت: این آزمون در هفت حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردی بهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان امور ادرای و استخدامی کشور در استان یزد، گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع ۵ هزار و ۶۱۶ نفرثبت نام کرده که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد آن مردان هستند.

عرب خردمند بیان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد همچنین گفت: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنر آموز نیز ۲۸ اردی بهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

عرب خردمند بیان داشت: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان