Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی از برگزاری دومین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان «فانوس سرخ شب» به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد.

«ابراهیم شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دومین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان «فانوس سرخ شب» به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مراسم معنوی عصر امروز در نمایشگاه هفته دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس استان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: در آیین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان «فانوس سرخ شب» از مجموعه شعر «زیر باران زخم» اثر استاد همایون علیدوستی با حضور مسئولین ارشد استانی رونمایی می شود.

 

شریفی گفت: روایتگری راویان دفاع مقدس و تقدیر از شاعران دفاع مقدس از دیگر برنامه های آیین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان «فانوس سرخ شب» است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اداره کل در نمایشگاه هفته دفاع مقدس که از 31 شهریور در موزه دفاع مقدس برپا شده است تاکنون ویژه برنامه های زیادی را برگزار کرده است.

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: عصر شعر دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری هفته دفاع مقدس اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری