Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:46:35 GMT

امباپه لایق‌ترین ستاره برای توپ طلا

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۵۶۵۷

امباپه لایق‌ترین ستاره برای توپ طلا

نیکلاس آنلکا ستاره سابق فوتبال فرانسه و PSG می‌گوید کیلیان امباپه همه خصوصیات لازم برای فتح توپ طلا را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس آنلکا ستاره سابق فرانسه و PSG که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل رئال مادرید، چلسی، یوونتوس و آرسنال را دارد با ستایش از کیلیان امباپه پدیده جوان فوتبال فرانسه می‌گوید امباپه همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا و فتح توپ طلا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آنلکا که با وجود درخشش در دوران فوتبالی خود هرگز نتوانست به این جایزه بزرگ دست پیدا کند می‌گوید امباپه حالا از این شانس برخوردار است که بعد از زیدان در سال 1998 اولین بازیکن فرانسوی باشد که صاحب توپ طلا می‌شود.

 

 

ستاره سابق فرانسوی در ادامه گفت: " قدیمی‌های مثل مسی و رونالدو هستند که همه آنها را می شناسند ولی به نظر من امباپه تجسم مهاجمی است که همه خصوصیات لازم برای بردن توپ طلا را دارد. او خیلی سریع و باهوش و تکنیکی است. امباپه بارها و بارها ثابت کرده و در هر بازی نشان داده که چه کیفیتی دارد. نیمار هم قوی است ولی امباپه چیز دیگری است".

 

کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه پاری سن ژرمن توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، کارشناس مسئول روابط عمومی آموزشو پرورش کیش، گفت: میز خدمت با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا و ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور آموزش و پرورش برگزار شد.

عارفه خادم لو گفت: مدیر آموزش و پرورش به همراه شورای معاونان و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کیش در میز خدمت از نزدیک به سوالات مراجعه کنندگان پاسخگو بودند.

وی افزود: مدیر آموزش وپرورش پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌های مراجعان و نمازگزاران، دستور رسیدگی و بررسی لازم درباره آنها را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد