Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد تیم کشتی شهرداری بجنورد که پیش‌ازاین برای حضور در لیگ برتر این رشته اعلام آمادگی کرده بود طی روز گذشته و فقط ۵ روز مانده به آغاز رقابت‌ها انصراف خود را از این رقابت‌ها اعلام کرد.

عدم تامین بودجه تیم کشتی شهرداری بجنورد

امیر محمدی، مدیر فنی تیم شهرداری بجنورد عدم تأمین اعتبار برای تمرینات کشتی گیران را ازجمله دلایل اصلی این اتفاق عنوان کرد و گفت: متأسفانه ۵۰۰ میلیون تومان بودجه پیش‌بینی‌شده برای این اتفاق مهم ورزشی در استان تخصیص داده نشد و امکان حضور در لیگ برتر برای تیم شهرداری بجنورد سلب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تأسف نسبت به از بین رفتن تمامی تلاش‌های انجام‌شده برای یارگیری در این تیم توسط شورای شهر بجنورد خاطرنشان کرد: این تیم تا امروز نتوانست مجوز تمرینات گروهی را در بجنورد اخذ کند و به‌راحتی نیز براساس برخی فرآیندها مجوز تأمین اعتبار برای حضور در لیگ برتر کشتی در بجنورد لغو شد.

جلسه فوق‌العاده شورای شهر می‌توانست مشکل را حل کند

بهمن جباری، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد علت عدم تأمین اعتبار بودجه تیم کشتی شهرداری را تشریح کرد و گفت: این ردیف اعتباری در بودجه امسال شهرداری بجنورد پیش‌بینی شده بود اما شهردار طی نامه‌نگاری خواستار موافقت مجدد شورای شهر با تأمین این بودجه شد که پس از موافقت شورای اسلامی شهر، هیات انطباق مصوبات شورای شهر، در فرمانداری بجنورد این مصوبه را که در بودجه سنواتی شهرداری تأییدشده بود را رد کرد.

وی افزود: شورای شهر برای رفع این مشکل نیاز به برگزاری جلسه فوق‌العاده داشت که شرط برگزاری این جلسه درخواست ۵ عضو شورا اسلامی بود که متأسفانه فقط ۴ نفر اعلام آمادگی برای برگزاری این جلسه را داشتند و سایر اعضای شورای شهر در برگزاری جلسه فوق‌العاده همکاری نکردند.

جباری تصریح کرد: مجموع این اتفاقات باعث شد تا امکان حضور تیم کشتی شهرداری بجنورد در لیگ برتر سلب شود.

استاندار خراسان شمالی صدای کشتی استان را بشنود

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی نیز در واکنش به این اتفاق گفت: خراسان شمالی به‌عنوان تیم نائب قهرمان دوره گذشته و همچنین تیم سوم و میزبان مسابقات جام باشگاه‌های جهان، امسال نیز برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده بود اما به خاطر مشکلات مالی تصمیم به انصراف از لیگ برتر دارد.

وی خطاب به استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استاندار خراسان شمالی فردی از بدنه ورزش است و باید صدای کشتی خراسان شمالی را بشنود و با ورود به این موضوع مشکل تأمین اعتبار و بودجه تیم برای حضور در لیگ برتر را حل کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی بجنورد شهرداری استاندار خراسان شمالی تیم کشتی شهرداری حضور در لیگ برتر شهرداری بجنورد تأمین اعتبار برای حضور شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است