Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور درباره الکترونیکی شدن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: وزارت کشور آمادگی لازم برای تمام الکترونیکی شدن انتخابات ۱۴۰۰ را دارد؛ همچنین برای تحقق این امر با همکارانمان در شورای نگهبان در حال رایزنی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در خصوص چگونگی جلب اطمینان شورای نگهبان به عنوان نهاد نظارتی اظهار کرد: ما اگر در موضوعی هرچند کوچک به لحاظ فنی نتوانیم اطمینان شورای نگهبان را جلب کنیم به طور کل به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، ولی در مجموع همکاری‌های خوبی با این نهاد نظارتی داشتیم؛ به‌ هرحال آن‌ها باید نسبت به دستگاه‌ها و سامانه‌ی الکترونیکی برگزاری انتخابات مطمئن شوند. هنوز با شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به قطعیت نرسیده‌ایم، ولی جلسات فنی ادامه دارد و تا دو ماه آینده باید وضعیت برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شود.

 

وی در ادامه درباره‌ی پروژه‌هایی که در دستور کار الکترونیکی شدن قرار دارد، بیان کرد: دولت الکترونیکی راه بی‌انتهاست؛ در حال حاضر یک سری پروژ‌های بنیادی و اساسی که تحت عنوان ۲۳ پروژه مطرح است، توسط سازمان امور استخدامی در حال پیگیری است اگر این پروژه‌ها محقق شود بخش قابل توجهی از انتظار مردم برطرف می‌شود.

 

اخبار مرتبط معصومه ابتکار: برنامه‌ای برای حضور در انتخابات 1400 ندارم ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 می‌شود؟ شیرزاد: اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری، چهره‌های مطرح بسیاری دارند رییس جمهور بعدی می‌‌تواند نه اصولگرا باشد و نه اصلاح‌طلب! مهاجری: قالیباف به شدت علاقمند به نامزدی در انتخابات 1400 است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات تمام الکترونیک سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 ابوطالب شفقت افزود:تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.
شفقت افزود:امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.
دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست