Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور طی نامه ای به دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی؛ خواستار بررسی دو موضوع درخواست تعیین ردیف در بودجه جهت ایاب و ذهاب طلاب و سرانه فرهنگی در کمیسیون تلفیق آذرماه شد.

حجت الاسلام محسن قرائتی با بیان اینکه در جلسه مشترکی که به اتفاق اعضا کمیسیون فرهنگی تشکیل گردید بود گفت: در این جلسه بر ضرورت تامین سرانه فرهنگی تاکید وافری انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نامه خواستار بررسی دو موضوع تامین سرانه فرهنگی ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد ردیف معین ذیل بودجه امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت هزینه ایاب و ذهاب طلاب شد.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

کد خبر 5034076

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن قرائتی محمد باقر قالیباف ستاد اقامه نماز مجمع جهانی صلح اسلامی معرفی کتاب محرم 99 هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طوبی کرمانی دفتر تبلیغات اسلامی ویروس کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران رادیو گفتگو اربعین 99 مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟