Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@21:04:16 GMT

هادی طباطبایی: جلب رضایت شفر مهمتر بود

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۱۷۵

هادی طباطبایی: جلب رضایت شفر مهمتر بود

به گزارش افکارنیوز،

هادی طباطبایی در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور اظهار داشت: این بازی را از دو زاویه می‌توان تحت بررسی قرار داد. یک زاویه مباحث فنی بازی است و زاویه دیگر مباحث حاشیه‌ای و داوری بازی. می‌توان گفت از نظر فنی پاختاکور بهتر از استقلال بازی کرد و می‌توان گفت اشتباهات بزرگ داور بازی باعث شکست آبیها شد که هر دو دیدگاه هم می‌تواند درست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: پاختاکور بازی را خیلی خوب آغاز کرد و توانست با قدرت حفظ توپ بازی را کاملا در اختیار بگیرد. در حالی که تیم ازبکستانی بر بازی تسلط داشت استقلال بر خلاف جریان بازی و با توانمندی علی کریمی به گل اول رسید. اما این گل هم جریان بازی را تغییر نداد و همچنان تیم پاختاکور بود که بر بازی تسلط داشت.

سنگربان سابق استقلال در گفتگویش با برنامه چاپ اول شبکه خبر ادامه داد: این تیم خط حمله خیلی خوبی دارد که مکمل این خط حمله، مدافعان و بازیکنان کناری هستند. غیبت همزمان غفوری و میلیچ برای این تیم گران تمام شد و این خط حمله خوب بخش مهمی از کارایی‌اش را از دست داد. غیبت وریا و میلیچ ضربه سنگینی در این بازی به تیم زد.

طباطبایی با اشاره به پنجره بسته نقل و انتقالاتی گفت: کمبود بازیکن هم در این تیم مزیدی بر علت شد و باعث شد آبیها با تعداد کمی بازیکن در این مسابقات حضور پیدا کنند. استفاده از یکسری بازیکن ثابت در دیدارهای فشرده که هر سه روز یکبار برگزار می‌شد منجر به افت انرژی بازیکنان این تیم شده بود.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: واقعا متاسفم تیمی که در حال اعزام به چنین رویداد مهمی است، پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته باشد. مدیران باشگاه که جام حذفی را از دست داده بودند، موجی به اسم استراماچونی راه انداختند و روی آن موج سوار شدند تا غم شکست مقابل تراکتور و از دست رفتن جام را فراموش کنند. در حالی که مذاکره با شفر و جلب رضایت او بسیار مهمتر بود. مدیران این باشگاه باید پرداختی به شفر و باز کردن پنجره‌های نقل و انتقالاتی را در اولویت قرار می‌دادند. 

سنگربان پیشین آبی پوشان تاکید کرد: تیمی مثل استقلال سالانه ده‌ها میلیارد هزینه می‌کند تا یک جام به دست آورد اما جام‌ها و موقعیت ها یکی بعد از دیگری به دلیل اشتباهات مدیریتی از دست می‌رود. 

طباطبایی در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده گفت: در فوتبال ما فلسفه‌ای برای انتخاب سرمربی نیست. ممکن است تصمیماتی گرفته شود که امروز مسکن باشد اما دو ماه بعد تبدیل به معضل شود. باشگاه‌های ما معمولا مبتنی بر اتفاقات سرمربی خود را انتخاب می‌کنند نه با علم به داشته‌های خود. من نمی‌دانم الان مدیران باشگاه استقلال چه تصمیمی برای فصل آینده این تیم گرفته یا قرار است بگیرند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی شفر استقلال شفر استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات بین المللی شطرنج پلیس امارات با حضور نمایندگان ایران برگزار گردید. دور دوم این رقابت‌‌ها سینا موحد نوجوان ۱۴ ساله کشورمان توانست با غلبه بر استاد بزرگ ونکاترامان هندی با رنکینگ ۲۶۰۰ شگفتی ساز مسابقات پلیس امارات شود و در دور سوم مقابل استاد بزرگ دنیز ماخنیوف به نتیجه تساوی دست پیدا کند.

همچنین سوپر استاد بزر‌گ محمد امین طباطبایی توانست با غلبه بر نوجوان هندی که در دور دوم حریف قدرتمند هموطنش را شکست داده بود خود را ۲/۵ امتیازی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقد شهید مطهری به نسبیت اخلاقی علامه طباطبایی
  • نقد شهید مطهری به نسبیت اخلاقی علامه طباطبایی / از نظر مطهری دیدگاه علامه سر از نسبیت در می‌آورد و حد یقفی نخواهد داشت
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی‌ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول