Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:01:34 GMT

پلمب ۵۰۰ واحد متخلف کرونایی در یزد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۱۸۳

پلمب ۵۰۰ واحد متخلف کرونایی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وبدا، دکتر«محمدرضا جعفری» با بیان این‌که طی شش ماهه نخست امسال تاکنون از ۲۵ هزار مرکز تهیه موادغذایی و اماکن عمومی بازرسی شده است، اظهار کرد: از این تعداد از ۱۳ هزار مرکز مربوط به تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۱ هزار مورد اماکن عمومی بودند.

وی افزود: از تعداد کل بازرسی‌های انجام شده ۵۰۰ واحد متخلف فعال به دلیل رعایت نکردم شیوه نامه‌های بهداشتی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد گفت: در این بازرسی‌ها شش هزار مورد اخطار بهداشتی صادر و ۷۷۰ متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

جعفری تصریح کرد: کشف و معدوم سازی بیش از ۴۰ هزار کیلوگرم مواد غذایی ناسالم، بررسی ۳۵۰۰ نمونه میکروبی آب، ۲۸۰۰ نمونه شیمیایی آب و ۵۸ هزار و ۷۰۰ مورد کلرسنجی از آب شرب استان، از دیگر اقدامات انجام شده توسط مرکز بهداشت یزد برای حراست از سلامت عمومی جامعه است.

وی بازرسی از دو هزار و ۸۳۰ محل برگزاری عزاداری شامل مساجد، حسینیه‌ها و تکایا را جمله شاخص‌های اقدامات انجام شده در دهه محرم دانست و بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۵۵ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا، ۲۵ هزار بازدید از اماکن عمومی و هشت هزار و ۷۸۰ بازدید مشترک با نمایندکان سایر ادارات و سازمان‌ها در استان یزد انجام شده است.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان، گفت: ۲۱۲ تیم با حضور هزار و ۶۴ نفر از نیروهای بسیجی جهت گندزدایی محیط های شهری سامان دهی و ۹۰ تیم بهداشتی بر رعایت و انجام صحیح این موارد نظارت داشته‌اند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ کارت بهداشت در استان یزد صادر و چهار هزار و ۵۰۰ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده است.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مرکز بهداشت یزد یزد پلمب انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند