Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش درباره علت سرعت پایین نرم افزار شاد توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در حال جمع آوری ایرادات شاد و رفع آن‌‎ها هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خانه ملت، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، درباره ایرادات وارد بر سامانه شاد و نارضایتی خانواده‌ها و والدین از کُند بودن شبکه شاد، گفت: این اشکال یا ناشی از ابزار مورد استفاده نرم افزار بوده یا مربوط به زیرساخت‌ها، اینترنت و پهنای باند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: همکاران خود را مأمور کرده‌ایم که اشکالات مختلف شاد را جمع‌‎‌آوری کنند و در این ارتباط با مجموعه‌های مرتبط برای حل مسائل و مشکلات در حال رایزنی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: باید توجه داشته باشیم که "شاد" یک نرم افزار بومی است، ما در حال حاضر حدود 110 هزار مدرسه در سراسر کشور داریم که بیش از 550 هزار کلاس دارند و در برخی از روزها بیش از 100 هزار ارتباط زنده بر بستر شاد انجام می‌‎شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم اضافه کرد: ممکن است حجم انبوه ارتباطات، ایراداتی را در حوزه عملیات به وجود آورد ولی همه تلاش ما این است که این ایرادات در اسرع وقت برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سئوال که چرا همچنان هزینه حجم مصرفی اینترنت در سامانه شاد رایگان نشده است به خانه ملت، گفت: وزارت ارتباطات در این زمینه قول رایگان شدن حجم مصرفی اینترنت نرم افزار شاد را داده است و آموزش و پرورش تحقق این وعده را حتما پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی