Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو در آستانه بازی برابر السد صحبت هایی در خصوص آخرین وضعیت این تیم انجام داده و حتی معتقد است سرخ پوشان در بازی برابر الدحیل هم می توانستند به پیروزی برسند

پرسپولیس امروز باید در دیداری حساس به مصاف السد قطر برود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیسی ها در هفته های پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشتند و در نهایت به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا همشهری گفتگوی کوتاهی از طریق رضا چلنگر با برانکو داشته که در ادامه مشاهده می کنید.

اینطور که مشخص است، هنوز نتوانسته‌اید مطالبات خودتان را از پرسپولیس دریافت کنید.

نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم تمام چیزهایی را که باید قبلا گفته‌ام و بقیه مطالب را به وکیلم سپرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم در این مورد حرفی بزنم.

بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان را دیده‌اید؟

بله این بازی‌ها را دنبال می‌کنم و به‌ نظرم پرسپولیس با یحیی توانسته بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد. حتی در برابر الدحیل هم به‌ نظرم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد.

چرا پرسپولیس در آن بازی شکست خورد؟

به‌ نظر من الدحیل هیچ موقعیتی در بازی نداشت و اگر آن پنالتی رخ نمی ‌داد نمی‌توانست هرگز به گل برسد اما در طرف مقابل پرسپولیس اگر قدر موقعیت ‌های خودش را می‌دانست می‌توانست حتی پیروز شود. به‌ نظر من اعتقاد به پیروزی در خون بازیکنان پرسپولیس است و این دلیلی است که حتی با وجود جذب بازیکنان زیاد باز هم این تیم نتیجه می‌گیرد و پیروز می‌شود.

شما سابقه تقابل با السد را دارید. این تیم را در بازی امروز چطور می‌ بینید؟

السد تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار خوبی هم دارد که کاندیدای سرمربیگری بارسلوناست اما قطعا پرسپولیس می‌تواند این تیم را شکست دهد.

بونجاح هم این روزها حسابی در اوج است.

بونجاح یک قاتل تمام ‌عیار در محوطه جریمه است اما او از رویارویی با شجاع هراس دارد و این امتیاز بزرگی برای پرسپولیس است.

به ‌نظر شما پرسپولیس می‌تواند امسال قهرمان آسیا شود؟

باید ببینیم در بازی امروز چطور عمل خواهد کرد تا در مورد آن فکر کنیم.

 

همچنین بخوانید:

تقابل بهترین خط حمله آسیا با زوج گلزن خط دفاعی پرسپولیس

سمفونی سرخ دلان؛ خوشه های سرخ خشم در قطر

پرونده برانکو ایوانکوویچ بسته شد / نکونام: روحیه حضور در لیک های اروپایی را ندارم /تقویم طرفداری (3 مهر)

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر