Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حیدری گفت: ضروری است با گذشت زمان از دفاع مقدس جوانان هر روز با فرهنگ و دستاوردهای این دفاع بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر کیومرث حیدری در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در مورد این نمایشگاه گفت: نمایشگاه امسال با توجه به شرایط کرونا با ابتکار در فضای خاصی برگزار شده و در غرفه های نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات نیروها در مقیاس کوچک به نمایش درآمده است تا بازدیدکنندگان در جریان این تجهیزات قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل جوان افزود: همان گونه که هر سلاحی یک بردی دارد، هر نمایشگاه نیز برد خاصی داشته و این نمایشگاه در یک مقطع زمانی قرار دارد و می تواند در قیاس با هفته دفاع مقدس به همین اندازه مفید واقع شود زیرا نسل جوان ما تشنه بیشتر دانستن هستند و باید مسئولان بر روی موضوع بهتر دانستن و اطلاعات بیشتر دادن کمک کنند.

 

وی ادامه داد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند دفاع مقدس گنجینه ای است که دانش در آن نهفته شده و این نمایشگاه تلاش مقدسی است و استمرار این تلاش می تواند برای نسل جوان ما موثر باشد تا با دفاع مقدس ارتباط خوبی برقرار کنند.

 

امیر حیدری خاطرنشان کرد: ضروری است با گذشت زمان از دفاع مقدس جوانان هر روز با دستاوردها و فرهنگ این دفاع بیشتر آشنا شوند. الحمدالله جایگاه ارتش در میان مردم بسیار رفیع است و ارتش در گستره عظیم ولایت مداری و پا در رکابی در قلب مردم جای خود را باز کرده است و همواره ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش است و این موضوع در بیانات رهبر انقلاب همواره مورد تاکید قرار دارد.

 

فرمانده نیروی زمینی در مورد ابعاد معیشتی کارکنان ارتش اظهار کرد: فرماندهان ارتش شبانه روز تلاش می کنند تا منزلت اجتماعی خوبی برای کارکنان ارتش فراهم شود.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان در مورد اینکه چهل سالگی دفاع مقدس نماد چیست، گفت: چهل سالگی یعنی اینکه چهل سال از دفاع مقدس گذشته است و همان گونه که فرمانده معظم کل قوا تاکید کردند باید جوانان را بیشتر با نمادها و معارف دفاع مقدس آشنا کنیم.

 

وی گفت: در این چهل سال تجربیات مختلفی اندوخته ایم تا به نسل های مختلف بگوییم که چگونه در این سال ها از انقلاب دفاع کردیم و اگر جنگی رخ دهد، شما عزیزان وظیفه دفاع از کیان اسلامی را بر عهده دارید زیرا ما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک عزیز کشورمان را از دست ندادیم. 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر حیدری دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس دفاع مقدس چهل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»