Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: پاختاکور در اکثر دقایق بازی نسبت به استقلال شایسته‌تر بود و بهتر کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز قربانی در خصوص ترکیب تیم استقلال در بازی شب گذشته استقلال مقابل پاختاکور اظهار داشت: باید ببینیم تحلیل مربیان از این بازی به چه صورت بوده است. اگر به جای یکی از سه بازیکن مهاجم تیم، یک هافبک در ترکیب قرار می‌گرفت، با توجه به نوع بازی استقلال و همچنین سبک بازی پاختاکور، می‌توانستند در کار دفاعی کمک بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص داوری این مسابقه عنوان کرد: این بازی را می‌توان با دو سبک تحلیل کرد؛ یکی این که روی اشتباهات داوری تکیه کنیم و بگوییم که پنالتی نگرفت. البته این کار باید انجام می‌شد و کاملا پنالتی بود، اما دوست دارم فنی‌تر نگاه کنیم. اگر می‌خواهیم فوتبالمان پیشرفت کند، باید نقاط ضعفمان را قبول کنیم.

وی ادامه داد: پاختاکور در اکثر دقایق شایسته‌تر بود؛ هم در فاز مالکیت و هم در پرس. این تیم واقعا نسبت به استقلال بهتر بازی کرد. باید سیستم دو تیم و تقابل آن را بررسی کنیم. هر چند نبود دو بازیکن اصلی و خستگی استقلال هم روی نتیجه تأثیرگذار بود اما آنچه در بازی شاهد بودیم، پاختاکور در اکثر دقایق برای بردن شایسته‌تر بود.

پیشکسوت استقلال در مورد این حضور سرمربیان جوان در فوتبال ایران گفت: فوتبال ما نیاز به دگردیسی دارد. باید مربیان جوان بیایند و ایده‌های نو بیاورند. این مسأله هم نیاز به زمان دارد و هم نیاز به حمایت از سوی مدیران و طرفداران تیم‌ها.

قربانی تصریح کرد: اگر مربی زمان نداشته باشد، نمی‌تواند ایده‌هایش را به تیم منتقل کند. منتها فوتبال ایران با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست. مربیانی را می‌بینیم که نه بر اساس شایستگی بلکه تنها بر اساس روابطی که با یکسری آدم سیاسی دارند، تیم می‌گیرند و متأسفانه اتفاق خوبی هم برای فوتبال ما نمی‌‌افتد.

وی در خصوص این تأثیرگذاری حواشی اخیر باشگاه استقلال عنوان کرد: طبیعتا این حواشی روی روحیه بازیکنان و کادر فنی تأثیرگذار بود. به این حواشی از جانب خود عوامل باشگاه دامن زده شد و متأسفانه تأثیرش را هم گذاشت.

مدافع اسبق استقلال در مورد آینده این تیم گفت: وقتی در محیطی کار می‌کنید که از نظر سیستم مشکل دارد، نمی‌توانید منتظر اتفاقات خوب باشید. متأسفانه سیستم فوتبال ما معیوب است و تا وقتی درست نشود، باز هم شاهد اتفاقات این چنینی خواهیم بود. شاید در برهه‌ای استثنائاتی پیش بیاید، اتفاقاتی بیفتد و نتایجی هم بگیریم ولی چون کار از پایه غلط گذاشته شده، نمی‌تواند مداوم باشد و نمی‌توانیم به موفقیت و آینده فوتبال به صورت قطعی امیدوار باشیم.

قربانی افزود: مگر اینکه سیستم سالم شود و بر اساس کار و شایستگی فنی نتیجه بگیریم. متأسفانه شاهد این قضیه نیستیم. ما اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، قدم اولیه این است که نقاط ضعفمان را قبول کنیم، اگر نقاط ضعف را قبول نکنیم و روی آنها سرپوش بگذاریم، این ضعف‌ها بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و متأسفانه باعث عدم موفقیت ما در سالیان متمادی می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران