Web Analytics Made Easy - Statcounter

رانگنیک می گوید مهاجم ژاپنی لیورپول ذهنیت قدرتمندی دارد. 

رالف رانگنیک می گوید تاکومی مینامینو، مهاجم ژاپنی لیورپول مانند دله آلی و کای هاورتس، یک بازیکن همه کاره است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مینامینوی 25 ساله، در ژانویه سال گذشته از سالزبورگ به لیورپول پیوست. او از زمان حضور در لیورپول بیشتر به عنوان یار ذخیره مورد استفاده قرار گرفته است و در اکثر اوقات در صورت عدم حضور یکی از اعضای مثلث صلاح، مانه، فیرمینو، وارد ترکیب قرمزها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانگنیک اما، که در سالزبورگ با مینامینو کار کرده است، این مهاجم ژاپنی را بازیکنی همه کاره می داند. او اظهار داشت: 

مینامینو یکی از 5 بازیکن لیورپول است که طی چند سال گذشته در یکی از تیم هایی که من در آنجا حضور داشتم، بازی کرده است. این قطعا تصادفی نیست چرا که یورگن (کلوپ) و سبک فوتبالش شبیه ما و سبک فوتبال من است. مینامینو به همراه سادیو مانه (سالزبورگ)، نبی کیتا (سالزبورگ و لایپزیش)، روبرتو فیرمینو (هافنهایم) و جوئل ماتیپ (شالکه) 5 بازیکن لیورپول هستند که در تیم های من بازی کرده اند.

رانگنیک در ادامه گفت:

فکر می کنم اگر همه بازیکنان لیورپول آماده و سرحال باشند، مینامینو فرصتی برای حضور در بازی های مهم تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس پیدا نکند. با این حال شما می توانید از او به عنوان یار تعویضی استفاده کنید و او مانند کای هاورتس و دله آلی، در پست های تهاجمی همه کاره است. مینامینو تقریبا می تواند در تمامی پست های هجومی تیمی مانند لیورپول بازی کند. با این حال اگر تمامی بازیکنان لیورپول آماده باشند، با تمام احترامی که به او قائلم، فکر نمی کنم بتواند در ترکیب اصلی تیم جای گیرد. با این حال او قطعا برای لیورپول بازیکن باارزشی است و در بازی مقابل تیم های پایین جدول یا بازی هایی که کمتر اهمیت دارند، می تواند جزو بازیکنان تیم اصلی باشد. او یک پسر فوق العاده، با ذهنیتی قوی است که می تواند گلزنی کند و سرعت بالایی نیز دارد. بنابراین انتقال او به لیورپول را کاملا منطقی می بینم. 

همچنین بخوانید:

رالف رانگنیک، گزینه جدی رم برای پست مدیر ورزشی

رالف رانگنیک: کای هاورتس، یوهان کرایوفِ مدرن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رالف رانگنیک کای هاورتس همه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است

دریافت 31 MB کد خبر 6099283

دیگر خبرها

  • کشف محققان با کمک هوش مصنوعی: زبان نهنگ عنبر احتمالاً همانند انسان «الفبایی» است
  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • ۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره