Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@12:41:17 GMT

آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در ۶ مهر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۵۳۷

آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در ۶ مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۳۴ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و سه مورد فوتی در این بازه زمانی رخ داده است.

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۶۳ هزار و ۶۲۸ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: چهار هزار و ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که سه نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل نطنز، یک نفر اهل تهران و ۳۴ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۲۴۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۴۵ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

وی تصریح کرد: سه مورد فوت که یک مرد ۷۴ ساله، دو زن ۷۶ و ۶۴ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

مروجی اضافه کرد: با اضافه شدن ۳۸ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش سه هزار و ۲۹۱ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده و حداکثر سن بیمار بستری در بخش‌های ویژه مراکز درمانی منطقه کاشان ۹۰ سال و حداقل سن بستری ۲۰ سال است.

کد خبر 446564

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیماران مبتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آمار فوتي آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان آمار ابتلا به کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ کرونا در اصفهان کرونا در کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبتلا به کرونا ویروس نفر اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت