Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین خزان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف از این حمایت‌ها، ارتقا کیفی محصولات بنگاه‌های کوچک و متوسط و فراهم کردن زمینه حضور آنها در بازارهای هدف و در نهایت افزایش میزان صادرات بنگاه‌ها است.

وی بیان کرد: بنگاه‌های کوچک و متوسط، کنسرسیوم‌های صادراتی و اعضای آنها، طرف‌های قرارداد شرکت‌های مدیریت صادرات و اعضای نظام مبادلات پیمانکاری فرعی (اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی.ایکس) می‌توانند از این حمایت‌ها بهره‌مند شوند.

خزان ادامه داد: دریافت پروانه‎ها، مجوزها، گواهینامه‌ها و استانداردهای اجباری ملی و کیفیت، نتایج آزمایش‌ها و مجوزهای الزامی و اجباری فروش تجاری از سازمان‌ها و نهادهای تخصصی داخلی و  کشور هدف صادراتی و موسسه‌‎های بین المللی توسط بنگاه‌های مستقر در شهرک‌های فناوری و مراکز فناوری و کسب و کار، واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی داخل و خارج از آن مشمول حمایت‌های این دستورالعمل می‎‏شوند.

وی گفت: میزان حمایت‌ها نیز ۵۰ تا ۷۰ درصد هزینه‌های دریافت این استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: واحدهای صنعتی می‌توانند برای بهره‌مندی از یارانه‌های حمایتی این دستورالعمل به معاونت صنایع کوچ شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر مراجعه و یا با شماره ۰۷۷۳۳۴۴۶۰۱۵ داخلی ۱۰۱ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها بوشهر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سازمان ملی استاندارد ایران جهش تولید پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سازمان ملی استاندارد ایران جهش تولید بوشهر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سازمان ملی استاندارد ایران جهش تولید اخبار کنکور حمایت ها بنگاه ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است