Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توصیه ما به فدراسیون‌ها، حمایت از تولیدکنندگان داخلی به ویژه در شرایط گرانی ارز است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی علی‌نژاد، در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات ورزشی گفت: خوشبختانه امسال مشارکت تولیدکنندگان داخلی خیلی خوب بوده و این مشارکت به حکایت از تولیدکنندگان داخلی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب مصرف کننده و تولیدکننده رابطه بهتری با هم خواهند داشت و اقتصاد ورزش به نوعی شکوفا شود.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد تعداد زیاد غرفه‌های مربوط به رشته بدنسازی و مکمل‌های ورزشی گفت: همه رشته‌های ورزشی دارای بدنسازی خاص خود هستند و از طرفی رشته‌ای عمومی و فراگیر است که اقبال زیادی به آنها وجود دارد. اینجا هم نمادی است از واقعیت که در حال اتفاق افتادن است.

علی‌نژاد در مورد تمایل فدراسیون‌های ورزشی به استفاده از دارو  و مکمل‌های خارجی تصریح کرد:‌ قوانین روشنی در این مورد وجود دارد که اگر جنسی، مشابه داخلی داشته باشد، خرید آن ممنوع است. این قانون جدید نیست و از قبل به فدراسیون‌ها ابلاغ شده است. اگر نمونه داخلی وجود نداشته نباشد، با تایید کمیته فنی، تهیه نمونه خارجی برای تیم‌های ملی و نه استفاده عمومی، مجاز است. توصیه ما به فدراسیون‌ها، حمایت از تولیدکنندگان داخلی به ویژه در شرایط گرانی ارز است.

علی‌نژاد: رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی پتانسیل مدال‌آوری دارند

وی در مورد موضوع پیش فروش موتورهای سنگین وارداتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: گزارشی به دست ما رسیده که توسط حراست وزرات ورزش در حال بررسی آن است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان ورزش مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان ورزش تولیدکنندگان داخلی فدراسیون ها علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!