Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلیرضا مروجی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه رشد فزاینده تعداد مبتلایان و بستری شدگان بیماران حاد تنفسی در منطقه کاشان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این میان سهم بیمارستان بهشتی کاشان ۳۹ مورد و سهم بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۱۱ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حداقل سن و حداکثر سن بستری شدگان طی شبانه روز گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۲۰ و۹۰ بوده است، افزود: در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل حداقل و حداکثر سن بستری شدگان ۵۶ و ۵۹ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تا به امروز ۴۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند، تصریح کرد: در مجموع تا به امروز ۲۴۳ نفر در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته در منطقه کاشان متأسفانه سه بیمار کرونایی شامل دو خانم ۶۴ و ۷۶ ساله و یک مرد ۷۴ ساله جان خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: با شناسایی ۳۸ مورد جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس به سه هزار و ۲۹۱ مورد افزایش یافت.

مروجی همچنین از ترخیص چهار هزار و ۱۷۲ بیمار از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل از زمان شیوع این ویروس در منطقه کاشان تاکنون خبر داد و بیان داشت: در این مدت ۶۳ هزار و ۶۲۸ نفر نیز به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 5034040

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا علیرضا مروجی سید علیرضا مروجی ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر