Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:07:23 GMT

نظارت ویژه بر انتخاب ۱۴۰۰/ شوراها سیاسی نباشند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۷۳۳

نظارت ویژه بر انتخاب ۱۴۰۰/ شوراها سیاسی نباشند

سردار علیزاده با بیان‌اینکه در انتخابات ۱۴۰۰ نظارت ویژه در انتخاب شورا انجام می شود گفت: شوراها نباید سیاسی و حزبی باشند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «نظرعلی علیزاده» امروز (یکشنبه،۶ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به هفته دفاع مقدس و با تاکید بر نظارت جدی بر انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: امنیت و سرافرازی امروز کشور را مدیون شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گیلان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا همیشه جاویدان است گفت: حل مشکلات سیاسی و اقتصادی فرهنگی امروز با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس مرتفع می شود‌.
علیزاده اذعان کرد: با بهره گیری و توجه قاطع به مدیریت معمار کبیر انقلاب و فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مطمئنا در حل مشکلات موفق خواهیم‌ بود.‌

وی به انتخابات شورا و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد: در این انتخابات سعی بر این است که نیروهای انقلابی و متعهد با بهره گیری مدیریتی از شیوه دفاع مقدس بر سرکار آیند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان افزود: شورای هماهنگی نیروهای انقلابی در دوران های مختلف با عناوین مختلف فعال بود.

وی ادامه داد: این شورا در انتخابات و گزینش افراد صالح در شورای شهر و روستا در انتخابات ۱۴۰۰ حضوری فعال خواهد داشت.‌
علیزاده افزود: بصیرت افزایی، وحدت، انسجام، مطالبه گری و جذب نیروهای کارآمد انقلابی و .... از جمله اهداف مهم شورای ائتلاف نیروهای انقلابی است .‌

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان اضافه کرد: مقدمات فعالیت این شورا در مرکز استان فراهم شده و در شهرستان ها نیز در دست پیگیری است.

علیزاده خاطرنشان ساخت: این شورا درصدد است با نظارت های ویژه نیروهای ارزشی و انقلابی و فعال وارد عرصه شورا شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی از اعضای شوراها علاوه بر اینکه مشکلات شهر را حل نکردند بلکه خود به نوعی مشکل ساز بودند گفت: برخی انگار فقط عضو شورا شدند که شهردار تغییر دهند.
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان تصریح کرد: عملکرد شوراها بررسی و بعد صلاحیت شرکت در انتخابات دوره جدید داده خواهد شد.‌

علیزاده اذعان داشت: داشتن تخصص، مردمی بودن و اعتماد در جامعه سه شاخصه اصلی صلاحیت در انتخابات ۱۴۰۰ است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در شهر با انواع مشکلات روبه رو هستند گفت: شوراها به جای حل مشکلات خود با هم درگیرند و این افراد قابل قبول جامعه نیستند.
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان خاطرنشان ساخت: شوراها مشکلات مردم را حل کنند و وابستگی سیاسی و حزبی خاصی نداشته باشند.‌

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرهیز از سیاسی بازی ائتلاف نیروهای انقلابی نظارت بر انتخابات شورای شهر نیروهای انقلابی انتخابات ۱۴۰۰ دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است