Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:33:29 GMT

اخبار کوتاه از گچساران و باشت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۷۸۶

اخبار کوتاه از گچساران و باشت

لطف الله موسوی افزود: این طرح که با پنج میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: ساخت سردر بزرگ بازار شهر باشت در قالب دروازه ورودی نقش مهمی در زیبایی این شهر دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: منطقه امامزاده جعفر از توابع شهرستان گچساران با دمای ۴۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان در شبانه روز گذشته بوده است.

ولی بهره مند افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در خنک ترین زمان دمای هوای منطقه امامزاده جعفر ۱۷.۸درجه سانتگراد گزارش شده است.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته شهر دوگنبدان نیز با دمای ۳۹.۶ درجه سانتیگراد روز گرمی را در فصل پاییز پشت سر گذاشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دمای هوای این ۲ ایستگاه در شبانه روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی گچساران از کشف  کالاهای قاچاق  به ارزش ۸۰۰ میلیون  ریال از چهار دستگاه خودرو در محور بهبهان به گچساران خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه  انتظامی عبداللهی گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور بهبهان به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون،یک دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه وانت آریسان و یک دستگاه سواری پراید  مشکوک شده و آنان را متوقف کردند.

سرهنگ موسوی  تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ها بیش از  ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل ۳۵۰ کیسه کود شیمیایی وتعدادیکهزار و ۵۰۰ عدد انواع نوشیدنی و...  بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در این زمینه چهار نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.                              
 وی با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان هواشناسی اخبار کنکور یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر