Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزٰ علیرضا زبردست در دیدار با استاندار آرذبایجان شرقی به مناسبت 7  مهر روز آتش نشانی تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر تبریز را 23 ایستگاه اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به جمعیت شهر تبریز، 40 ایستگاه برای این شهر لازم است.
 
علیرضا زبردست از اتخاذ رویکرد علمی در این سازمان خبر داد و گفت: بر این اساس سه کمیته فنی با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به آغاز مطالعات ساخت ربات آتش‌نشان و پهپاد شناسایی حریق توسط دانشگاه‌های استان، گفت: طرح غربال‌گری ایمنی شهر تبریز را با همکاری دانشگاه‌ها شروع کرده‌ایم.
 
زبردست افزود: یکی از اقدامات مهم سازمان آتش‌نشانی، ارائه آموزش‌های متقابل با جمعیت هلال احمر است و در این راستا طرح هر آتش‌نشان یک امدادگر و هر امدادگر یک آتش‌نشان را اجرا کرده‌ایم.
 
وی همچنین از ارائه آموزش‌های شهروندی در حوزه آتش‌نشانی و ایمنی خبر داد و گفت: در این راستا به دنبال اجرای طرح همیار آتش‌نشان با همکاری مربیان سازمان بسیج دانش‌آموزی در مدارس هستیم.
 
در این دیدار با موافقت استاندار آذربایجان شرقی مقرر شد طرح غربال‌گری ایمنی شهر تبریز از ساختمان استانداری آذربایجان شرقی آغاز شود.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز پهپاد ایمنی خبرگزاری فارس فارس تبریز جمعیت هلال احمر آتش نشانی تبریز آتش نشانی امدادگر شهروند همیار غربالگری ربات دانشگاه شهر تبریز آتش نشانی آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد