Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از رونمایی از 17 عنوان کتاب دفاع مقدسی در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

سردار ناصر باباخانی در حاشیه مراسم رونمایی از این کتاب‌ها، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در دست تهیه بودن 35 عنوان کتاب دفاع مقدسی دیگر در استان، گفت: در حالی که امسال سهمیه استان نگارش 50 کتاب دفاع مقدسی بود، اما در نهایت تعداد کتب چاپ شده تا پایان سال به 52 عنوان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باباخانی در ادامه با بیان اینکه برای زنده ‌نگه‌داشتن رخدادهای سالهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهی جز ثبت و ضبط و تحلیل این رخدادها توسط نویسندگان وجود ندارد، تاکید کرد: اگر برای ثبت و ضبط جانفشانی‌ شهدا و رزمندگان در طول سال‌های دفاع‌مقدس کاری نشود، این گنجینه بزرگ از بین خواهد رفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم نویسندگان دوران دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این وظیفه نویسندگان دفاع مقدس است که در این زمینه فعالیت داشته باشند تا این خاطرات در گذر زمان غبار کهنگی به خود نگیرد.

وی با بیان این‌که باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم، افزود: باید گنجینه‌های انقلاب اسلامی با تهیه و تدوین کتاب، دست به دست شود تا نسل جوان و آیندگان با از خودگذشتگی رزمندگان در سالهای دفاع مقدس آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، در هفته دفاع مقدس امسال 17 عنوان کتاب با عناوین"رایحه نیکان"، "پرندگان نجات"، "حبیب"، "استراتژی وحدت در جهان اسلام"، "نذر"، "سردار دل‌ها"، "شاطر محمد"، "جت های کاغذی"،" بستنی قیفی"، "پنج شنبه سوری"، "فرنگ"، "استشهادی برای مسافر اردیبهشت"، "گذرگاه"، "ساعت به وقت کرونا"،" 40 منزل تا خدا" ، "رویاهای نیلگون" و "حاج ذبیح اله و پسران" در استان کرمانشاه به چاپ رسیده‌ و رونمایی شده‌ است.


انتهای پیام


 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کتاب دفاع مقدس هفته دفاع مقدس رونمایی کتاب كرمانشاه کتاب دفاع مقدس دفاع مقدس عنوان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام