Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده مراوه تپه اظهارکرد: زلزله ۵.۲ ریشتری روز گذشته در مراوه تپه به ۲۵۰ واحد مسکونی خسارت زد که براساس نتایج ارزیابی های صورت گرفته ۱۳۵ واحد نیازمند احداث و ۱۱۵ واحد هم نیازمند تعمیر هستند.

وی افزود: علی رغم شدت زمین لرزه خانه هایی که بر اساس اصول مهندسی ساخته در شهر و روستاهای مراوه تپه ساخته شده خسارت ندیده اند و خسارات جدی متوجه واحد های مسکونی خشتی، گلی و غیرمقاوم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس بیان کرد: مردم می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن و استفاده از تسهیلات لازم جهت مقاوم سازی منازل خود زمینه کاهش خسارات را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم ظرف مدت سه تا چهار ماه آینده عملیات ساخت این خانه ها را اجرایی کنیم.

استاندار گلستان گفت: در گلستان حدود ۱۱۰ هزار واحد مسکونی نیازمند مقاوم سازی هستند و از مردم شهر و روستاهای گلستان تقاضا می کنیم با مراجعه به بنیاد مسکن و با استفاده از ظرفیت تسهیلات در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 5034167

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حق شناس مراوه تپه زلزله استانداری گلستان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده

ایسنا/گلستان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از به کارگیری ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس خبر داد.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی  با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: در گلستان فقط انتخابات در گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلایلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند. حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان