Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از تلاش پلیس برای دستگیری عامل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پزشکان، موسوم به "کیمیا" در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی یکشنبه ۶ مهر به خبرنگاران گفت: صبح امروز فردی که ظاهرا سابقه بیماری اعصاب و روان داشته، پس از به آتش کشیدن مطب یک پزشک در شیراز، متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام موضوع به پلیس ۱۱۰ و اعزام ماموران انتظامی به محل، خاطرنشان کرد: براساس گزارش ماموران اعزامی از کلانتری ۱۱ زند شیراز، جوانی حدودا ۳۲ ساله که دارای سابقه بیماری اعصاب و روان بوده، به دلایل نامعلومه و با پاشیدن بنزین، مطب یکی از پزشکان را به آتش می‌کشد.

محمدی با بیان اینکه عامل این آتش‌سوزی شناسایی شده است، گفت: تلاش برای دستگیری این فرد از سوی پلیس فارس ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، مطب یکی از پزشکان واقع در طبقه ۴ ساختمان کیمیا که یکی از مراکز پزشکی شیراز است، حوالی ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه صبح یکشنبه ۶ مهر، دچار حریق شد که با حضور نیروهای آتش‌نشانی، حریق مهار شد.

محمدمهدی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد که این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشت و تنها یک فرد که در محل آتش سوزی گیر افتاده بود، نجات داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس سازمان آتش نشانی شیراز آتش سوزی عمدی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان

به گزارش «تابناک»، مهدی نقدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۴۰ ساختمان روستای توریستی امام زاده ابراهیم شفت (هر ساختمان دارای سه تا چهار واحد) بامداد امروز دچار حریق شد که خسارت جانی نداشت اما ساختمان ها کامل سوختند.

وی افزود: با دریافت خبر آتش‌سوزی در این روستای توریستی نیروهای آتش‌نشانی از شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، رشت و فومن برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند که پس از نزدیک سه ساعت آتش‌سوزی را به طور کامل اطفاء کردند.

فرماندار شهرستان شفت عنوان کرد: حریق از سیستم سیم کشی یک نانوایی (تعطیل) آغاز شد و به ساختمان‌های مجاور سرایت کرد.

روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز گیلان (رشت) قرار دارد که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و وجود چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است