Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، پلیس ژاپن می‌گوید یوکو که مادر دو فرزند است به احتمال زیاد خودکشی کرده اما بررسی‌ها درباره این پرونده همچنان ادامه دارد. ناکابایاشی تایکی همسر یوکو که خودش هم بازیگر است، جنازه او را پیدا کرد و پلیس را در جریان گذاشت. مرگ این بازیگر ۴۰ ساله در بیمارستان تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم یوکو از بازیگران سرشناس و پرکار و محبوب سینما و تلویزیون ژاپن بود و در دنیا بیشتر با ایفای نقش اصلی در سریال پربیننده «خانم شرلوک» شناخته می‌شد؛ پروژه‌ای مربوط به شبکه اچ‌بی‌او در سال ۲۰۱۸ که در آن شرلوک هلمز یک زن است. یوکو بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ هم سه دوره پیاپی جایزه بهترین بازیگر زن را از آکادمی سینمایی ژاپن به دست آورد.

یوکو در نمایی از سریال «خانم شرلوک»

هر چند هنوز خودکشی بودن مرگ این بازیگر سرشناس و محبوب تایید نشده اما به نظر می‌رسد سندروم خودکشی به جان ستاره‌های ژاپنی افتاده است. ضمن اینکه مردم ژاپن چهره‌ای بسیار شاد و پاک از این بازیگر در یاد دارند و از این رو به سادگی نمی‌توانند اقدام به خودکشی ستاره‌ای را باور کنند که مادر دو کودک خردسال هم بوده است. فرزند دوم او ۹ ماه پیش به دنیا آمده بود.

در ماه‌ها اخیر دست‌کم سه مورد خودکشی دیگر بین چهره‌های سرشناس ژاپن گزارش شده که آشینا سی (بازیگر زن) در اوایل سپتامبر، میورا هاروما (بازیگر مرد) در ماه ژوییه و کیمورا هانا (کشتی‌گیر) در ماه می از آن جمله‌اند. ژاپن یکی از بالاترین نرخ‌های خودکشی را در جهان دارد و بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، برخی اقدام‌های پیشگیرانه در این حوزه از سال ۲۰۱۵ در آن اعمال شده است اما باز هم کمتر روزی پیدا می‌شود که خبر خودکشی در ژاپن به رسانه‌ها راه نیابد.

کد خبر 552668 برچسب‌ها سینمای جهان ژاپن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی دختر ۲۷ ساله در دشت شاد کالپوش میامی/ امکانات بسیج شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در گفت‌وگوی مجازی به رسانه‌ها از مفقودی دختر خانم حدود ۲۷ سال در جنگل دشت شاد کالپوش از توابع شهرستان میامی خبر داد و ابراز داشت: این فرد حوالی ساعت ۱۴ سه شنبه به قصد پیاده روی از منزل خارج و به سمت جنگل دشت شاد حرکت و تاکنون باز نگشته است.

وی ضمن بیان اینکه همه تلاش‌ها در مدیریت استانداری به یافتن رد یا نشانی از این خانم است، تصریح کرد: طی دستوری همه امکانات به این منظور بسیج شدند تا دغدغه یک خانواده رفع شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه نیروهای مردمی و امدادی با بهره‌گیری از امکانات موجود عملیات جست و جو را آغاز کردند، ابراز داشت: در صورت نیاز از امکانات سایر استان‌های همجوار نیز استفاده خواهد شد.

کد خبر 6099929

دیگر خبرها

  • سرباز ژاپنی که تا ۲۹ سال پس از پایان جنگ جهانی تسلیم نشد / شیر و یوزپلنگ‌های پسر صدام حسین / پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود / مارچ ۸۱۱، سلطان فرمول یک
  • مفقودی دختر ۲۷ ساله در دشت شاد کالپوش میامی/ امکانات بسیج شدند
  • استوری تازه و جنجالی خانم بازیگر درباره دوران مدرسه‌اش | تصویر
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ