Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-کتاب «خداحافظ سالار» خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی به قلم حمید حسام است که توسط نشر ۲۷بعثت چاپ و منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - کتاب «خداحافظ سالار»، خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، قافله سالار مدافعان حرم است، که به زندگی و فراز و نشیب‌های این شیرزن بزرگ پرداخته که از کودکی آغاز و نهایتا به شهادت سردار همدانی در سال ١٣٩٤ ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع کتاب از سال ۹۰ و بحران سوریه و دمشق که در آستانه سقوط قرار داشت آغاز می‌شود و با بازگشت و تداعی خاطرات دوران کودکی همسر شهید در دهه ۴۰ ادامه می‌یابد. این کتاب حاصل ۴۴ ساعت مصاحبه با همسر شهید است که نوع روایت داستانی هیچ دخل تصرفی را در آن وارد ننموده است. بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌‌ترین خبرها از انتشارات ۲۷ بعثت اینجا کلیک کنید

سردار شهید حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان بود و از سال ۱۳۵۹ در دفاع مقدس شرکت داشت، وی همچنین از فرماندهان منطقه عملیاتی «بازی دراز» در جبههٔ کرمانشاه بود و مدتی فرمانده لشکر انصار «الحسین (ع)» همدان شد.

شهید همدانی همچنین جانشین قرارگاه «امام حسین (ع)» و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده سپاه «محمد رسول الله (ص)» تهران بوده است. دست آخر نیز در حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت، آرزوی دیرینه اش رسید.

 انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار ادبیات انتشارات 27 بعثت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات 27 بعثت حسین همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدا در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، اولین اجلاسیه شهدا در شهرستان گراش کلید خورد.

وی افزود: شهرستان گراش در تمام عرصه‌ها مانند دفاع مقدس، مکه خونین، حادثه منا، هواپیمایی خلیج فارس شهدایی تقدیم انقلاب کرده است، از این رو شایسته است اولین اجلاسیه در این شهرستان برگزار شود.

سردار اسدی فرمانده تیپ ۳۳ المهدی که میهمان ویژه این اجلاسیه بود نیز به مقام والای شهدا اشاره کرد و گفت: اگر امروز ایران اقتدار و عزتی دارد به برکت خون شهداست.

در این اجلاسیه از کتاب سردار جوان نوشته حبیب فروزش و پوستر مستند مردی که برنگشت، روایتی از زندگی سردار شهید علی اکبر عظیمی به کارگردانی سعید قربانی رونمایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر