Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:24:07 GMT

یک ‌هزار و ۲۸۸ تن برنج وارداتی در ایلام توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۰۳۹

یک ‌هزار و ۲۸۸ تن برنج وارداتی در ایلام توزیع شد

سعید شریفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نیمه نخست امسال هزار و ۲۸۸ تن برنج با قیمت هر کیلو ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۹۹۴ تن شکر با قیمت دولتی ۶ هزار و ۷۰۰ تومان توزیع شد که از این میزان ۲۲۱ تن طرح ویژه ما محرم و صفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت(نیمه نخست سال) ۱۴۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۵۵ هزار تومان و  ۳۳۴ تن مرغ به عنوان کالای پرمصرف در استان توزیع شده است.

شریفی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح توزیع ویژه ماه محرم و صفر نیز ۳۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۵۰ تن مرغ توزیع شده است.

وی تاکید کرد: برای کنترل بازار نظارت شدیدتری بر قیمت‌ها خواهیم داشت و با مواردی که خارج از قیمت‌های مصوب اقدام به فروش کنند برخورد جدی خواهد شد.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان ایلام توزیع شده است.

استان ایلام با ۱۱ شهرستان ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ایلام کالای اساسی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام کالای اساسی ستاد تنظیم بازار ایلام کالای اساسی ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور توزیع شده توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ماده ۵ استان همدان به ریاست علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست اعلام کرد: محدوده بازآفرینی ۹ شهر شامل مراکز شهرستان‌ها، از جمله همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، رزن، کبودراهنگ، بهار و فامنین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: در سال گذشته محدوده‌های بازآفرینی سه شهر لالجین، گیان و قهاوند مصوب شد و امروز نیز محدوده ۲۰ شهر دیگر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: محدوده‌های بازآفرینی شهرهای نهاوند و بهار مورد بازنگری قرار گرفت و برای شهرهای جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح آباد، مهاجران، شیرین سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس و دمق مورد موافقت نیز قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: با ضوابط تشویقی کالبدی بافت‌های ناکارآمد شهرهای لالجین، قهاوند، جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح‌آباد، مهاجران، شیرین‌سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس، دمق و کبودراهنگ موافقت شد.

کد خبر 6095966

دیگر خبرها

  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • تصاویر | نشاء برنج در گیلان
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟