Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با توجه به وجود ساختمان های بلندمرتبه در شهر اراک خرید نردبان آتش نشانی 68 متری در اراک بسیار ضروری است و تلاش می کنیم از کمک های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این خصوص بهره مند شویم.

سید علی آقازاده ششم مهرماه در آستانه روز آتش نشانی در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری اراک با اشاره به اینکه روزانه بین 15 تا 20 ماموریت اعم از حریق، حوادث و خدمات به این سازمان گزارش می شود، افزود: خوشبختانه سازمان آتش نشانی شهرداری اراک در رسیدگی به این ماموریت ها کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است و با آموزش های فوق مدرن برای پرسنل و آتش نشانان خود و تجهیزات مطلوبی که در اختیار دارد، حرفه ای عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر کس در کشور که ماموریتی در جهت حفظ جان انسان ها دارد در واقع انسانی ارزشمند است، گفت: سربازان این سرزمین در گوشه و کنار ایران مشغول حفظ امنیت مردم و خاکشان هستند و آتش نشانان نیز به مانند آنها ماموریتی در جهت حفظ جان مردم دارند که این شغل در همه ادیان و افکار یکی از بهترین و ارزشمندترین مشاغل است.

آقازاده تصریح کرد: موضوع زمین مورد نیاز این سازمان به منظور ایجاد یک مجموعه آموزشی در دستور کار قرار می گیرد، همچنین با توجه به سفر دکتر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به استان مرکزی و اراک که در روز پنجشنبه هفته جاری انجام می شود، مسئله خرید نردبان 68 متری در شورای برنامه ریزی استان مطرح می شود تا بتوان از کمک های این سازمان نیز استفاده کرد چراکه خرید این نردبان با توجه به ساختمان های بلندمرتبه موجود در اراک ضروری است.

به گزارش ایسنا، در این بازدید شهردار اراک بیان کرد: در حال حاضر تمامی مجوزها و صدور پروانه ساخت توسط سازمان آتش نشانی اراک رصد می شود به طوری که تمام ساختمان ها چهار تا 12 طبقه باید دارای پله های خارج از ساختمان همراه با درب ضدحریق و سیستم خود اطفایی باشند.

محمد کریم شفیعی افزود: سازمان آتش نشانی اراک به هیچ عنوان در قبال این ضوابط کوتاه نمی آید، شاید در حال حاضر این امر برای سازندگان دشوار باشد، اما با سلامت و امنیت شهروندان در ارتباط است که بسیار جدی گرفته می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشاني اراك سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولین قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، گفت: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نادر کاظمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد خانواده و جوانی جمعیت شهرستان ماکو با بیان اینکه باید تمام مسئولان برای تشویق مردم به سوی جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش کنند، اظهار کرد: برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک عزم ملی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولان قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، افزود: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ماکو گفت: تعداد ۴۱ پرونده مسکن برای جوانی جمعیت در روستاهای شهرستان ماکو تشکیل شده است.

کاظمی تصریح کرد: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و به تعداد ۱۱ خانوار نیز تا پایان ماه جاری زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

کد خبر 751272

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت