Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه اقبال بازیکن فصل قبل تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: چند پیشنهاد خوب از تیم‌های بالای جدولی برای بازی در رقابت های لیگ فصل ۹۹ فوتبال بانوان داشتم و درنهایت تصمیم گرفتم که به تیم شهرداری بم ملحق شوم. شرایط فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی خوب بود و قرارداد‌های مالی ما را تسویه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر فرد در زندگی هدفی دارد و من دوست داشتم شرایط خوبی را برای خودم مهیا کنم.

او تصریح کرد: باشگاه ملوان تا آنجایی که من اطلاع دارم درحال بستن قرارداد با بازیکنان بومی است و می‌خواهد در لیگ سال جاری در بخش بانوان تیم داری کند. هنوز قرعه کشی رقابت‌ها انجام نشده است و به همین خاطر تیم‌ها تمرینات خود را شروع نکرده اند.

اقبالی افزود: شرایط این فصل لیگ باتوجه به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخت‌تر می‌شود و به هرحال از لحاظ هزینه و برگزاری دشواری‌های خودش را دارد. شنیده ام که این امکان وجود دارد که رقابت‌ها را در ۲ گروه برگزار کنند. حدود هفت ماه است که بازیکنان از تمرینات دور بوده اند و فشار زیاد مسابقات باعث آسیب دیدگی آن‌ها می‌شود. بهتر است فاصله زمانی مناسبی بین تمرین تا مسابقات برای تیم‌ها لحاظ شود.

بازیکن فصل پیشین ملوان در ادامه گفت: شرایط مالی و اقتصادی نقش مهمی در فوتبال بانوان دارد. در لیگ تنها چند تیم از لحاظ مالی حمایت خوبی می‌شوند و یکسری تیم‌ها با شرایط ضعیفی از نظر مالی رقابت‌ها را پشت سر می‌گذارند. این مسئله روی کیفیت بازی‌ها تاثیر می‌گذارد و باعث‌ می شود بازیکنان خوب تنها در چند تیم خاص متمرکز شوند. امیدوارم نگاهی به تیم‌های پائین جدولی بشود و تکلیف لیگ بانوان زودتر مشخص شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان فوتبال بانوان باشگاه ملوان رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • عملیات نجات ملوان با گل یک پرسپولیسی
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد