Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار رسیده از اردوی سرخپوشان تهرانی حاکی است که سرمربی پرسپولیس ۵ پنالتی‌زن اصلی خودش را انتخاب کرده است.

امروز (یک‌شنبه) دیدار دو تیم السد و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در قطر برگزار می‌شود که یکی از دو تیم باید با این مسابقات خداحافظی کند. پرسپولیس یا السد قطر یکی در رقابت‌ها می‌ماند و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود می‌کند و دیگری حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار به هرحال باید یک برنده داشته باشد و اگر دو تیم در وقت قانونی و اضافی مساوی شوند کار به ضربات پنالتی خواهد کشید. یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس که خاطره خوشی از ضربات پنالتی نداشته و به تازگی در جام حذفی مغلوب استقلال در دربی شده‌اند این بار نمی‌خواهند چیزی را به قضا و قدر بسپارند. پرسپولیسی‌ها در آخرین تمرین شب گذشته خود در کشور قطر تمرین پنالتی داشتند و یحیی گل‌محمدی نفرات برتر خود در این ضربات را شناخت.
گفته می‌شود در صورتی که حین بازی ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شود همچون دیدار برگشت با التعاون عربستان، بشار رسن پشت توپ خواهد ایستاد. در دیدار با السد قطر نیز چنانچه سرنوشت بازی به ضربات پنالتی بکشد، باز بشار رسن اولین ضربه پنالتی تیمش را خواهد زد. گرچه بشار از لحاظ بدنی شاید توان ۱۲۰ دقیقه بازی کردن را نداشته باشد، اما برای زدن ضربه پنالتی باید حفظ شود. همچنین شنیدیم میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، شجاع خلیل زاده و احسان پهلوان سایر پنالتی‌زنان پرسپولیس در این دیدار خواهند بود.
پرسپولیس البته احسان پهلوان، سیامک سرلک، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی هم این آمادگی را دارند که با صلاحدید یحیی گل‌محمدی پنالتی بزنند. البته کادر فنی پرسپولیس دوست دارد این دیدار به ضربات پنالتی نکشیده و در وقت قانونی به سود این تیم تمام شود، اما در غیر این صورت هم حساب ویژه‌ای روی تخصص حامد لک در مهار ضربات پنالتی باز کرده‌اند.

برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ قهرمانان آسیا ، مرحله حذفی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KGW

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مرحله حذفی ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،‌ گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم ولی امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.
مدافع پرسپولیس گفت: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، دکتر تیم سپاهان بیشتر از همه دوید!
وی ادامه داد: ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند ولی امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.
گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

کد خبر 848904 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!