Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خوزستان در مراسم سراسری افتتاح مدارس ساخته شده از سوی ستاد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شرکت فولاد جهان‌آرای خرمشهر را امسال با بودجه ۳۰۰ میلیون یورویی را راه اندازی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی‌فرد در مراسم افتتاح همزمان 25 مدرسه برکت در خوزستان اظهار کرد: زحمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت آن‌قدر ارزشمند است که زبان قاصر است اما از آن‌ها مطالبه دارم که دستاوردهای خود را اطلاع‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و مجموعه نهادهای زیرمجموعه نهاد مقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی که در طول سال انجام می‌دهند را به سمع و بصر مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: بنیاد برکت در خوزستان 219 مدرسه و 103 مسجد و بیش از 5 هزار مسکن، 37 مرکز بهداشت، 91 خانه عالم و بیش از 121 هزار شغل ایجاد کرده است و اکنون نیز 55 مدرسه و 33 مسجد دیگر توسط بنیاد برکت در خوزستان در حال ساخت است.

وی افزود: 10 مدرسه با ظرفیت 100 کلاس درس در حاشیه شهر اهواز در حال ساخت است که برای تکمیل این مدارس، 10 میلیارد تومان نیاز است. همچنین یک هزار کلاس سنگی در سطح خوزستان وجود دارد که برای ساخت این کلاس‌های درس به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان به کمک زلزله‌زدگان رامیانی شتافتتوزیع ماسک توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تا ریشه‌کن شدن کرونا در گلستان/ 15 مکان برای فروش ماسک پیش‌بینی شد12 هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان ایجاد می‌شود

 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه این مراسم اظهار کرد: از همراهی که ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت همواره با ما داشته‌اند تشکر می‌کنم، در زلزله مسجدسلیمان و موارد مختلف موردی نبوده که ما به آقای مخبر مراجعه کنیم و بی پاسخ بمانیم.

وی افزود: از مقام معظم رهبری نیز تشکر می‌کنم که این کارهای ارزشمند از برکت وجود ایشان است. از سال 96 تا کنون حدود 400 کلاس درس را با کمک ستاد اجرایی به پایان رساندیم.

شریعتی با بیان اینکه اکنون 85 مدرسه با همکاری بنیاد برکت در خوزستان در حال ساخت است، گفت: این مدارس که شامل 200 کلاس درس هستند، در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند. امسال نیز قرار است با همکاری بنیاد برکت 205 کلاس درس در خوزستان احداث کنیم.

وی افزود: کارهای اشتغال‌زا و سرمایه‌گذاری زیربنایی در حوزه‌های نفت، درمان و بهداشت از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خوزستان انجام شده و در حال انجام‌ است. شرکت فولاد جهان‌آرا خرمشهر که در جهت اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در حال ساخت است و امسال با بودجه 300 میلیون یورویی به بهره‌برداری می‌رسد نیز از دیگر اقدامات شایسته این ستاد در خوزستان است.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام برکت در خوزستان حال ساخت بنیاد برکت کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر