Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:48:59 GMT

۱۷۷ واحد صنفی متخلف در قزوین پلمب شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۴۷۵

۱۷۷ واحد صنفی متخلف در قزوین پلمب شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ "داود عبدالمالکی " روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود : ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، طرح بازدید از واحدهای صنفی را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح که شهریور ماه سال جاری اجرا شد، ماموران از ۳۸۰ واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه آموزش های لازم به متصدیان واحدهای صنفی، ۲۷۳ نفر از آنان را مورد تذکر جدی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در ادامه از پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف پس از صدور چندین مرحله اخطار در جریان اجرای طرح مذکور خبر داد و گفت: علاوه بر این به متصدیان ۲۱۱ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی ، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان صورت گیرد.

برچسب‌ها نظام صنفی استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظام صنفی استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نظام صنفی استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند