Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@11:59:18 GMT

ماشاریپوف و استقلال، ماجرای یک عشق ناتمام

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۵۵۴

بازیکن تیم ملی ازبکستان که در دیدار دیشب مقابل استقلال قرار گرفت، عملکرد خوبی را از خود به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 2 بر یک مغلوب پاختاکور شد تا مجبور به خداحافظی از این تورنمنت شود. یکی از بازیکنان پاختاکور که در دیدار شب گذشته عملکرد خوبی داشت، ماشاریپوف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامی که برای هواداران آبی پوش بسیار شناخته شده است.


داستان جلال الدین ماشاریپوف و استقلال به چند سال قبل بازمیگردد. در زمانیکه علیرضا منصوریان هدایت استقلال را بر عهده داشت، ماشاریپوف در تیم ملی ازبکستان و پاختاکور خوش درخشید و همین عامل باعث شد تا آبی پوشان به دنبال جذب این بازیکن باشند. استقلالی ها از حضور جپاروف در تیمشان تجربه خوبی داشتند و همین ذهنیت مثبت از بازیکنان ازبک، باعث شد مذاکراتی نیز با این بازیکن صورت بگیرد.


در آن زمان که بحث حضور هافبک تهاجمی تیم ملی ازبکستان در جمع آبی پوشان مطرح بود، ماشاریپوف در صفحه رسمی اینستاگرام خود به طرح ادیت شده ی خودش با پیراهن استقلال واکنش نشان داد و با استوری کردن این عکس، گویا از علاقه خود برای پیوستن به استقلال در آینده ای نزدیک خبر می داد. کار به جایی رسید که خیلی از خبرگزاری ها کار ماشاریپوف با استقلال را تمام شده می دانستند اما به یکباره و بنا به دلایلی این انتقال شکل نگرفت.

 

 


به هر دلیلی که بود، حضور ماشاریپوف در آن مقطع در استقلال منتفی شد. تا اینکه زمستان سال قبل که هنوز خبری از کرونا نبود و پس از برگزاری بازی شهرخودرو و پاختاکور در تاشکند، ماشاریپوف در پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل نماینده مشهد نقش بسزایی داشت و همین امر باعث شد تا بازهم شایعات پیوستن این بازیکن به استقلال مطرح شود. این بازیکن ازبک بازهم در صفحه اینستاگرامش و با منتشر کردن یک استوری، به ابراز احساسات هواداران استقلال پاسخ داد.


به هرحال ماشاریپوف به استقلال نیامد و او در دیدار شب گذشته مقابل آبی پوشان قرار گرفت و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او روی گل اول تیمش نقش داشت و حتی در نیمه دوم یک توپ هم به تیر دروازه حسینی زد. 82 درصد پاس های جلال الدین ماشاریپوف در برابر استقلال صحیح بود و دو بار هم دروازه این تیم را تهدید کرد که این بازیکن در گلزنی ناکام بود.


به هر نحوی که بود، ماشاریپوف و پاختاکور راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و استقلال دست خالی به ایران بازگشت. اما شاید این پایان قصه استقلال و این بازیکن ازبک نباشد و بالاخره روزی این دو به هم برسند. اتفاقی که به دلیل قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی، حداقل امسال رخ نخواهد داد.

 

استقلال تهران ازبکستان پاختاکور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ازبکستان پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال