Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:13:53 GMT

رگبار و رعد و برق در آسمان استان تهران

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۶۶۷

رگبار و رعد و برق در آسمان استان تهران

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه اداره کل هواشناسی، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد انتظار می‌رود.

همچنین از امروز در نواحی جنوبی و غربی استان افزایش وزش باد شدید خواهیم داشت.

هواشناسی کشور نیز برای روزهای یکشنبه تا دوشنبه نسبت به احتمال وقوع رگبار باران و وزش باد شدید موقت با اثراحتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل ها ورودخانه‌ها هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده است از هرگونه تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، دریاچه سدها و دیگر تاسیسات آبی پر خطر خودداری کرده و به بنرهای هشدار سیل در حاشیه رودخانه‌ها و محل‌های ورودی مکان‌های گردشگری توجه ویژه ای داشته باشند.

بیشینه و کمینه دمای هوای تهران در روزهای یکشنبه  ۳۰ و ۱۹، دوشنبه ۲۶ و ۱۷، سه شنبه و چهارشنبه ۲۴ و ۱۵ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

 ایستگاه‌های ورامین ۳۴ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

برچسب‌ها وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • آسمان کشور روز یکشنبه آرام می‌ شود
  • خزر مواج می‌شود
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • هواشناسی ایران| بارش باران در اغلب مناطق کشور / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده