Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «انوشیروان محسنی بندپی» روز یکشنبه در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان تهران و در جمع خبرنگاران افزود: تهران برای اجرای برخی محدودیت‌ها آزمونه (پایلوت) شده و یکی از همین اقدامات، ممنوعیت ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: پس از آخرین تعطیلات، سفر‌ها و مراسمی‌هایی که در آن روز‌ها برگزار شد، متاسفانه تعداد مراجعان سرپایی، بستری و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مصداقی از این افزایش را بیان و اضافه کرد: در چهارم مهرماه نسبت به روز قبل از آن، تعداد بستری‌ها در این استان ۳۰۰ نفر افزایش یافت و تداوم آن، شرایط را برای خدمت‌رسانی و مدیریت سخت‌تر می‌کند.

محسنی بندپی اظهارداشت: بر همین اساس استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به ستاد ملی کرونا پیشنهاد واگذاری اختیار تصمیم‌گیری به استان‌ها را دادند و این موضوع در جلسه آخر ستاد ملی کرونا تصویب شد.
بیشتر بخوانید: موج پاییزی ترسناک ویروس کرونا در ایران؛ کشور‌های دیگر چه کردند؟استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس این مصوبه، اجرای هر پیشنهادی از سوی استان‌ها منوط به تایید آن در ۲ وزارتخانه کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی اماکن گروه سه و چهار شامل باشگاه‌هایی که در آن افراد ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند، رستوران‌ها و تالار‌ها در سطح استان همچنان ادامه دارد.

محسنی‌بندپی تاکید کرد: تلاش می‌شود تا با این اقدامات بتوان تراکم جمعیت را کنترل کرد و مدیریت بیماری در استان را شاهد بود.

استان تهران از هفته گذشته در وضعیت بحرانی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. منبع: عصر ایران لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود

 محمد علیمهری معاون استاندار در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود. 

وی افزود: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است