Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهرام حبیب زاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۰ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۳۴ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۳ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب زاده از فوت ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرهای اردبیل، مشگین شهر در وضعیت قرمز، خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرهای پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز، نمین، نیر و سرعین در وضعیت زرد و تنها شهر کوثر در وضعیت سفید قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: تاکنون متأسفانه ۶۴۲ نفر از هم‌وطنان از استان اردبیل بر اثر ابتلاء به ویروس کوئید ۱۹ فوت کردند که همچنان روزانه آمار فوتی‌ها استمرار دارد، لذا همکاری عموم مردم برای مقابله با این ویروس خطرناک لازم و ضروری است و همچون روزهای اول باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی دقت لازم را داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا در استانها کرونا در اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند

طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا؛ در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمار‌های ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵.۶درصد افزایش داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد