Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تا مدت‌ها نام رونالدو در دنیای فوتبال تنها یک ستاره را تداعی می‌کرد: رونالدو نازاریو ستاره بزرگ برزیلی که سال‌ها دنیای فوتبال را با توانایی خارق العاده اش شیفته خود کرده بود، اما درست در زمانی که ستاره بخت رونالدوی برزیلی در مسیر افول قرار گرفت و فوتبال او به پایان رسید یک ستاره دیگر در حال طلوع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره‌ای از پرتغال که او هم در نامش کلمه رونالدو را داشت: کریستیانو رونالدو.

بیشتر بخوانید

رونالدو محبوب‌ترین بازیکن دنیای فوتبال شد

بعد از آن بود که رسانه‌ها و هواداران فوتبال برای تشخیص دادن این دو از همدیگر برای اشاره به ستاره برزیلی معمولاً از پیشوند‌هایی استفاده می‌کردند.

به جز «رونالدوی برزیلی» یا «مریخی» گاهی برای اشاره به او از عناوین «رونالدوی واقعی» یا «رونالدوی چاق» استفاده می‌شود.

رونالدو نازاریو در یک لایو اینستاگرامی با فابیو کاناوارو در این باره صحبت کرد و گفت: احتمالاً CR۷ وقتی می‌شنود که به من رونالدوی واقعی می‌گویند خیلی خوشش نمی‌آید و حوصله اش سر می‌رود. کسی را نمی‌توان با دیگری مقایسه کرد. کریستیانو به خاطر گل‌هایی که زده و ثباتی که داشته در تاریخ فوتبال ماندگار خواهد شد. او یکی از بهترین‌ها خواهد ماند. مثل مسی.

رونالدو نازاریا در سال ۱۹۹۶ زمانی که ۲۱ ساله بود به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد و یک سال بعد هم دوباره این عنوان را به دست آورد. رونالدو در سال ۱۹۹۸ در این رتبه بندی دوم شد و به احتمال زیاد اگر به خاطر مصدومیت اسرارآمیزش در روز فینال جام جهانی نبود یک بار دیگر فاتح این عنوان می‌شد.

رونالدوی برزیلی دوران فوتبالی بی نظیری داشته، ولی در این شکی نیست که او اگر کمتر مصدوم می‌شد و به خصوص اگر با مصدومیت‌های متعدد زانو درگیر نبود می‌توانست به اسطوره‌ای به مراتب بزرگ‌تر از این تبدیل شود. این دقیقاً همان نکته‌ای است که کریستیانو رونالدو توانسته تا حد زیادی از آن دور بماند و این روز‌ها با اینکه ۳۵ ساله است کوچکترین نشانه‌ای از سن بالا در بدنش به چشم نمی‌خورد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونالدو کریستین رونالدو رونالدو نازاریو رونالدو واقعی فوتبالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد. به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

دیگر خبرها

  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم