Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فریبا کوثری ، پیرامون آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر هیچ کاری را قبول نکرده ام و به همین دلیل هم در خانه مشغول استراحتم، البته در این میان چندین پیشنهاد وجود داشت اما ترجیح دادم که در آنها حضور نداشته باشم. 

وی در همین راستا ادامه داد: به تازگی پیشنهاد بازی در دو اثر را داشتم اما یکی از آنها را به دلیل طولانی بودن مسافت و شیوع موج سوم کرونا و دیگری را به دلیل کیفیت اثر نپذیرفتم، در کل کرونا تعداد تولیدات را کاهش داده و به همین دلیل اکثریت بازیگران هم کم کار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال « مختارنامه » درباره آینده تولیدات سینما و تلویزیون با وجود بیماری کرونا اضافه کرد: واقعیت امر من صلاحیت نظر دادن درباره زمان پایان بیماری کرونا را ندارم، اما می دانم که این روزها رعایت نکات بهداشتی به شدت کاهش یافته و به همین دلیل بعید می دانم بیماری به زودی ریشه کن شود. 

وی با اشاره به وضعیت کنونی بیماری کرونا بیان کرد: باور کنید من به شخصه از حضور در خیابان وحشت دارم، متاسفانه نسبت به ماه های قبل رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت کم شده و همین عاملی شده تا وارد موج سوم بیماری کرونا بشویم. 

بازیگر سریال «بازگشت» درباره فعالیت سینماها در ایام کرونا اظهار کرد: سینما از نظر من همچنان تعطیل است، وقتی مخاطبی به سینما نمی رود طبیعتا باز و بسته بودن سالن سینما فرق چندانی ندارد، در کل اوضاع به هیچ وجه خوب نیست و به نظر من مسئولین فرهنگی باید تصمیمی قاطع برای وضع حاضر بگیرند. 

وی درباره احتمال برگزاری جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: طبیعتا برگزاری جشنواره فیلم و یا تئاتر فجر به هیچ وجه در شرایط فعلی درست و جایز نیست، ما باید از برگزاری تمامی مراسمات جمعی خودداری کنیم، اگر حتی یک نفر در کشور بیماری کرونا داشته باشد یعنی هنوز بیماری وجود دارد، حال که وارد مرحله سوم کرونا شده ایم چه لزومی دارد که جشنواره فیلم فجر برگزار شود. 

کوثری ادامه داد: وقتی بسیاری از جشنواره های مهم دنیا لغو شدند چه اصراری بر برگزاری جشنواره‌ها است، وقتی جان عزیزنمان در خطر است چرا باید جشنواره برگزار کنیم، مگر در کل تولیدی هم داشته ایم که در انتظار جشنواره‌ا‌ی خوب باشیم؟.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: از نظر من باید روش های سفت و سختی برای رعایت نکات بهداشتی لحاظ شود، بدون شک ما نمی توانیم به زندگی مان ادامه ندهیم اما می توان با رعایت بهتر اصول بهداشتی از وضعیت فعلی خارج شویم. 

فریبا کوثری با اشاره به احتمال حضورش در سریال «سلمان فارسی» خاطرنشان کرد: هنوز برای صحبت کردن درباره سریال سلمان فارسی زود است، این پروژه حداقل شش سال به طول خواهد انجامید. طی دو سال آینده هیچ بازیگر زن ایرانی جلوی دوربین نخواهد رفت، البته هنوز صحبتی برای بازی در این سریال هم با من نشده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگری مختارنامه بازیگر سینماها جشنواره فیلم فجر سینما و تلویزیون فریبا کوثری فریبا کوثری بازیگر مختار بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!

به گزارش "ورزش‌سه"، این مسابقه که میان دو تیم میانه جدولی رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد، با برتری شاگردان اوزونیدیس در ایجاد موقعیت‌های گلزنی همراه بود ولی مهاجمین گل‌گهر در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند تا در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکنند.

اما یکی از نکات ویژه این مسابقه شباهت عجیب رنگ یشمی و سرمه‌ای با شروع بازی بود که معلوم نیست چطور ناظر مسابقه که در جلسه هماهنگی پیش از بازی با سرپرستان دو تیم شرکت داشته، با دیدن رنگ پیراهن‌ها متوجه چنین شباهت عجیب که در 45 دقیقه اول گیج کننده بود نشده است.

علی خسروی درباره این موضوع با انتقاد از ناظر بازی و داور مسابقه گفته است: «ایرج نظری بازی داوری بود و من با او تماس گرفتم. گفت قرار است نیمه دوم لباس ها عوض شود. گفتم این موضوع شب قبل از بازی باید توسط شما و نماینده فدراسیون کنترل شود.» 

خسروی اضافه کرد: « ایمان کهگش داور خوب استان فارس اصلا نباید اجازه شروع این بازی را می‌داد، چون بیننده تلویزیونی که اصلا نمی توانست تشخیص بدهد و داوران هم به مشکل می‌خوردند. به نظرم این کج سلیقگی خودشان هم بود و خود تیم‌ها هم باید حواس‌شان بیشتر باشد. سازمان لیگ حتما باید تذکر جدی به ناظر داوری بدهد.»  

درنهایت با شروع نیمه دوم شاهد پوشیدن پیراهن سفید توسط بازیکنان گل‌گهر بودیم که میزبان این مسابقه بودند و در اتفاقی عجیب پیراهن دوم خود را برای متمایز شدن کیت‌های دو تیم برتن کردند. البته در ابتدا قرار بود که شمس آذر پیراهن دوم خود را با شروع نیمه دوم بپوشد که آنها پیراهن دوم خود را به تن نداشتند تا در سیرجان شاگردان اوزنیدیس در نیمه دوم با رنگ سفید در زمین متمایزتر و مشخص‌تر باشند.
عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس