Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: شهرستان درمیان از شهرستان‌های برخوردار حوزه زیرساخت‌های ارتباطی است که تا پایان امسال برنامه‌های ارتباطی مختلف در این شهرستان اجرا خواهد شد.

او افزود: طی دو سال گذشته ۵۶ روستای شهرستان درمیان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند که اتصال ۷۵ روستای دیگر نیز در برنامه کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهی ادامه داد: در بخش تامین زیرساخت‌های ارتباطی علاوه بر این، طی دو سال گذشته ۳ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از سرویس تلفن خانگی بهره‌مند شده اند و جهت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در ۴ روستا پست بانک نصب شده است.

بیشتر بخوانید 

اتصال روستای فتح آباد شهرستان بشرویه به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر به جهت بهره مندی مشترکین تلفن همراه از پوشش گسترده تر، رومینگ بین شبکه‌ای همراه در ۳۱ روستای درمیان فعال شده است.

او در خصوص برنامه‌های ارتباطی پیش رو در شهرستان درمیان گفت: علاوه بر اتصال ۷۵ روستا به شبکه ملی اطلاعات، نصب و راه اندازی ۵ خودپرداز روستایی، توسعه شبکه فیبر نوری روستایی شهرستان به طول ۳۵.۲ کیلومتر و توسعه پوشش همراه در ۱۱ روستا از برنامه‌هایی است که تا پایان امسال در سطح شهرستان درمیان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری ارتباطات فناوری اطلاعات زیرساخت ارتباطی شبکه ملی اطلاعات شهرستان درمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای دره دول بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی بطول ۳۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا بطول ۵۰۰ با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری با هزینه بالغ ۱۷۰ میلیون تومان احداث گردید.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا گردید، تصریح کرد: خدمت بی منت افتخار ماست که موجب رضایتمندی مردم شد.

کد خبر 6096787

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد