Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:28:27 GMT

تلخ ترین قاب ممکن برای استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۷۰۵

تلخ ترین قاب ممکن برای استقلالی ها

آیا ای آخرین تصویر ثبت شده از مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی استقلال خواهد بود؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید نامجومطلق که بعد از پیروزی پرگل مقابل الاهلی عربستان محبوبیت زیادی بین هواداران تیمش بدست آورده بود، از دیشب شرایط متفاوتی را تجربه کرده است.

اگر چه انتقادها از او به تندی انتقادها از شاگردانش نیست اما او هم به خاطر استفاده از تاکتیک هجومی و بازی دادن به سه مهاجم از ابتدا مورد نقد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید نامجومطل که تا قبل از بازی دیشب با پاختاکور یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری استقلال بود، حالا و بعد از حذف تیمش از آسیا، شاید دیگر شانسی برای همکاری با استقلال به عنوان نفر اول نداشته باشد و در بهترین حالت دستیار سرمربی جدید استقلال باشد هر چند که هنوز معلوم نیست مذاکرات احمد سعادتمند با الکساندر نوری به چه نتیجه‌ای رسیده و شاید مدیرعامل استقلال تصمیم بگیرد با نامجومطلق هم برای فصل آینده به عنوان سرمربی ادامه همکاری بدهد هر چند هنوز هیچ چیزی درباره آینده استقلال مشخص نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال سرمربی استقلال مجید نامجومطلق محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به نقل از تسنیم استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902980

دیگر خبرها

  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • گل مجید علیاری به استقلال (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!