Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سعیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۶ کتاب با عناوین "کلاغ پر" نوشته مهدی رسولی، "روطه، جبهه‌ای به عرض ۱۰ متر" نوشته احمدرضا طاووسی، "پیرمرد و حوری" و "سنگر علاف‌ها" نوشته اکبر صحرایی، "تا ابد با تو می‌مانم" نوشته مریم عرفانیان و "پشت در بهشت" نوشته مریم شیدا مربوط به بزرگسالان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه ۶ عنوانی شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی نوشته "طیبه مزینانی" با عناوین "چشمهایش را می‌شناختم"، "یکی از آن پنج نفر"، "باشه که نباشیم"، "دیدن روی ماه"، "قرار بود نشانه نباشد"، "ای کاش شهید می‌شدم" از دیگر کتابهای منتشره توسط به نشر است که ویژه بزرگسالان به چاپ رسیده است.

مدیرعامل شرکت به نشر  گفت: "آب و زنجیر" نوشته حسین قربان‌زاده، "وقتی در آغوش کوه بودیم" نوشته فاطمه فروتن، "مرد قورباغه‌ای" نوشته فرخنده حق شنو، "روشنای خاموش" نوشته علی اکبر والایی، "پل جغاتو" نوشته مجید محبوبی، "آرزوی چهارم" نوشته اکبر صحرایی و "بهمن ۶۵" نوشته سندی مومنی از کتابهای منتشره به نشر در حوزه نوجوانان است.

سعیدی افزود: در حوزه کودک این شرکت تاکنون هشت عنوان کتاب با عناوین "خانه‌ای روی شیشه" نوشته شهرام شفیعی، "پرواز موج" نوشته سرور پوریا، "پروانه‌های آبی" نوشته نورا حق پرست، "بچه‌های شهرما" نوشته حمید هنرجو، "قشنگترین هدیه دنیا" نوشته مژگان شیخی، دستهای سبز لاله" نوشته سرور پوریا، "جزیره آفتابگردان" نوشته مرضیه جوکار و  مجموعه ۳۰ عنوانی "لاله‌های نوجوان" نوشته حسین صلواتیان را به چاپ رسانیده است.

وی اظهار داشت: از مجموعه‌ کتابهایی که تاکنون به نشر در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسانده است مجموعه ۶ عنوانی "شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی" در نمایشگاه دفاع مقدس مشهد رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت به نشر گفت: در دوره جدید انتشارات به نشر با اولویت قرار دادن گفتمان انقلاب اسلامی درصدد است تا آثار فاخری در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید و به زیور طبع بیاراید.

برچسب‌ها دفاع مقدس آستان قدس رضوی حسین سعیدی شرکت به نشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس آستان قدس رضوی حسین سعیدی شرکت به نشر دفاع مقدس آستان قدس رضوی حسین سعیدی شرکت به نشر اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد